Gå til innhold

Hva finner vi om vi googler deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så veldig mye interesant egentlig.. Det eneste som kommer opp er sider som omfatter fotografi.. Fordi jeg driver med det på fritiden.. og det er helt greit..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5230 sider på etternavnet mitt ....hele slekten min....

Og de er vist litt berønt og, heheheheheh.

Bare gamle firmaopplysninger på mitt navn da.

Skrevet

Da kommer det opp en nettartikkel med Ole Ivars og datteren min:-)

Hihi:-)

Skrevet

Da kom det at jeg hadde skrevet under på Opprop.no for offentlig amming. Og resten gikk bare på mine to etternavn - folk som ikke jeg kjenner i hvertfall.

Skrevet

Det har jeg aldri prøvd før , men måtte prøve det nå. :o)

Fant ikke mye spennende om meg , men lærte litt mer om broren min og andre slektninger. :o)

Skrevet

Ganske mye. Jeg var aktiv idrettsutøver før jeg fikk snuppa for ti mnd siden, så det er en del resultater samt info om satningsgruppe og slikt.Avisartikler og intervjuer med meg. Hehe. En agurkmiks for noen år siden som jeg kanskje kunne svart mer intelligent på. Men.. hehe.. Det er jo lenge siden. Jeg syntes jeg var "smart" der og da. hehe. :-)

Skrevet

Hjerterdamer - Go red

(Opprop - LHL krever mer forskning på kvinnehjerter!)

-Fant navnet mitt og hvor jeg er fra på lista, men kan ikke huske å ha skrevet under der...

VG Nett - et lys for de som er rammet av tsunamien i Asia

-Her har jeg signert.

****lista (ei liste over folk og epostadresser i kommunen vår)

Radio 1 Index Nordvest - nyhetsarkivet sponset av MAGASI.NET

-Noe fra ungdommens kulturmønstring som jeg var med på for maaaaange år siden..

Resten var ikke om meg..

Skrevet

Jeg fant innlegg fra dinbaby, endel opprop og andre underskiftskampanjer og en kndolanseprotokoll

Skrevet

Fikk opp en klubb endring bare, fra Norges håndball forbund. Lagt ut nylig fordi jeg har byttet klubb.

Ente noe mer spennende nei..

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

At jeg for leeeenge lenge siden skrev på ei liste for at jeg ikke liker edderkopper..... og d hadde jeg helt glem at jeg hadde gjordt:)|

Skrevet

Ikke noe annet enn skattelistene... Men fant masse på familien da. Artig egentlig, men ikke noe jeg ikke visste fra før. Kan lese masse i historiebøkene fra kommunene, eller hva det er for noe :)

Skrevet

Du finner masse om ei dame i møre og romsdal som er noe ungdomsgreie i kommunen. Om meg finner man bare skatteliste tingen for i fjor.... meget kjedelig egentlig...

Skrevet

Mye jobbrelatert, noe fra studietiden samt en navnesöster i Frankrige som jeg ikke forstår noe av - for allt står på fransk............... eller er det noen i Frankrige som baktaler meg ????? ha hah

Skrevet

Ikke noen overraskelser =)

Skrevet

Synes det nesten er "skumlere" med nicket jeg, for der kommer det opp MASSE greier...

Men for en tid tilbake så googlet jeg navnet mitt i forbindelse med at jeg var i jobbsøkefase og aldri hørte noe mer fra noen av arbeidsgiverne.

Må si jeg ble mildt sagt sjokkert når den første lenken på navnet mitt var en nettside hvor jeg ble omtalt som tyrkerhora fra "xx" (der jeg bodde i tenårene)

Jævla hyggelig.

Politianmeldte slabbedasken bak siden.

Skrevet

At jeg (og resten av gruppa) vant lego konkurransen på skolen. Hipp hurra for meg ;)

Skrevet

Masse greier om konserter og frivillig kulturliv - og om listeplasseringer og slikt. Helt i orden.

Skrevet

resultater fra hundeutstillinger... that is all...

Skrevet

Fant noen opprop lister, og en liste over de som hadde tent lyst for tsunami ofrer. Resten var ikke meg, har et veldig vanlig navn, så fikk opp 250 000 treff på navnet mitt....

Skrevet

en artikkel fra VG om et band jeg var med i før, at jeg gråter hver gang brann taper, blandt annet... hehehe...

Skrevet

Noen opprop jeg har signert, profilen min på bloc, artikkelen fra VG som jeg var med i.. det var vel alt..

Skrevet

ikke noe skummelt som kom frem dag jeg googlet meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...