Gå til innhold

Hva finner vi om vi googler deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du googlet deg selv i det siste? Hva finner du, noen overraskelser? Noe du ikke nødvendigvis ville at arbeidsgiver, kolleger, etc skulle vite om deg? Er ditt nett-jeg den du ønsker å framstå som i enhver sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.måtte google litt jeg....

der var det jo mye som ikke var meg da, men navnet mitt.

men det som er meg, er bilder fra limousine utleie, som har bilder fra vi giftet oss, og så var det et innlegg jeg hadde i vg, om en reise vi har hatt...

ikke verre enn det gitt, og det kan jeg leve med :-))

Skrevet

hmm, det må jeg prøve

Skrevet

Tenkte jeg måtte si ifra om linken du la ut! Der er det både tlf og navn.....Kanskje du skulle snakket med moderator?

Skrevet

Masse sportsresultater som har stått i avisene. Ellers ingenting.

Skrevet

Jeg har et vanlig norsk og dansk navn, så det dukker opp masse greieir som ikke er meg.

Det som omhandler meg er type "X er kontaktlærer for 8C i skoleåret 2006/ 2007"

Kjedelig...

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri gjort før nå, og det var ingen ubehaglige overraskelser som dukket opp. Ett par pedagogiske artikler, noen treff på hive (høyskolen i vestfold), barnehagesiden vår, og stella polaris. Men dette representerer selvsagt ikke hele meg, men det er bra, mye av livet mitt som jeg ikke vil ha liggende ute på nett, men ingenting som jeg ikke kan stå inne for. Du da?

Skrevet

Jeg ble vel ganske så klar over The Gosth of USENET Posting Past på slutten av 80 tallet :-)

Så derfor finner hverken Google eller arbeidgiveren,sammen med naboene og slekten, ikke noe som helst om meg.

Skrevet

Ikke så mye interessant.. Skattelistene. Mitt nett-jeg er akkurat slik jeg ønsker å fremstå. Er veldig bevisst på å ikke gjøre noe på nett som jeg blir "straffet" for senere, feks i forbindelse med ny jobb...

Skrevet

Jeg får opp om meg selv masse som har med idrett å gjøre, fra studietiden (satt i en del styrer) og ting som ligger ute på nettsiden til jobben min.

Ikke noe skummelt heldigvis.

Skrevet

skal vi se... de tre første sidene på google da man søker på navnet mitt så står det stort sett bare om en drapssak + noen få artikler av noen sykepleiere og sånt. ingenting om meg.

på grå står det stort sett bare om fargen i diverse varianter

søker man på nettbynavnet mitt så får man bare opp en haug utenlandske sider

tror jeg er passe uinteressant

Skrevet

Fikk opp at broren min har vunnet en Ipod i en konkurranse :o) ellers bare masse urelevant som ikke hadde med meg å gjøre

Skrevet

Vær nå litt forsiktige hva dere opplyser om her, dersom dere vil være anonyme.

Skrevet

finner arbeidsplassen min....

ikke så veldig spennende med andre ord:)

Skrevet

En artikkel fra et magasin jeg ble intervjuet i en gang, og ellers ikke noe. Flere treff på navnet mitt, men ingen er meg.

Og jeg skriver faktisk blogg og alt ;)

Skrevet

Kun noe greier ang huset, men som man ikke kommer inn på for å få lest..

Så ingen hemmeligheter her =)

Skrevet

Jeg fant ikke noe jeg!

Skrevet

og på nicket mitt, et par sider uti, så sto det jaggu meg om det jeg har skrive her inne...uff, skummelt....

Skrevet

Googler man hele navnet mitt finner man bare oppføringa om telefonnr fra gule sider, og en hel haug av lillebroren min sine sportsresultater :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...