♥ DAME Skrevet 14. november 2007 #26 Skrevet 14. november 2007 ALDRI NOEN SOM HUSKER MEG ((((((((((((((((((((((( Er det fordi jeg har et dumt kallenavn eller ikke har klart å få barn enda eller at jeg ikke har fått noen på strupen her enda eller at jeg bare skriver dumme innlegg eller AT JEG BARE SYNES SYND I MEG SELV AKKURAT NÅ )) Spøk Men litt kjedelig at det aldri er noen som husker meg likevel. Men nå blir vel ALLE å huske meg hvis jeg kaller dere for DUMMINGER, hehe )))
lenej :o) Skrevet 14. november 2007 #27 Skrevet 14. november 2007 jøss, var jo mange som huska meg jo!! så gøy!! :) skal prøve eg å, sjøl om eg sug på sånt her... mayaya spetakkel josomamsen lisseummanuddeattejam (lille kua snudde att fram?) mami87 å NN LOTP northern mamman til emma kine sauen å frk. blomkål lille karamell tussi å gullgutten bøøøøøørdi!!!! athena å englejenta, å lucas + spiren (?) silhah! HI her, lykke li, bare fordi eg svare på innlegget, å ser nicket ditt parry hotter newton (isaacs mamma) fantasiløs (husker jo deg jo!!) cat.78 cat.68 eg savne Twig.. kor det ble av Twig? twintipp sug lut rutletutt rødhette - nr 1 og 2 Bente, med de 3 skjønne jenten.. minst rajapia 2 på jorden og 1 i himmeln snuppelure 74 løvinne (som nettopp fikk baby) alva MONAJENTEN!! :) hønemor blåbærøyne frk. blå vålerenga lille je pøbern å je camilla og sander urk.. no har eg sitta her i nesten 20 min å "huska" å ser wenches kjøkken, å no gidd eg ikke mer! får bare dem som er glemt bli sure på meg da :)
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 14. november 2007 #28 Skrevet 14. november 2007 Cat 78 du husker rett:) Har hett elaiza hele tiden, men var elaiza sweet valentine dream en stund også elaiza leonstar. så jeg slo dem litt sammen nå.. Selv husker jeg alle.... ingen nevnt og ingen glemt, hehe.....
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 14. november 2007 #29 Skrevet 14. november 2007 Eller jo.... jeg husker EasternDiamondbackRattlesnake .. Lenge siden.. har hun vert her i det siste?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. november 2007 #30 Skrevet 14. november 2007 Hihihi=) Du husket meg du Rutletutt=)=)=) Ikke blitt husket på før jeg, hva jeg har sett
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. november 2007 #31 Skrevet 14. november 2007 Jeg husker deg=) Hvordan kunne glemme(har en askepott gal jente her skjønner du) Men jeg orker ikke sitte å telle opp alle de jeg husker;-P
♥ DAME Skrevet 14. november 2007 #32 Skrevet 14. november 2007 Tusen takk for den *Bluberrypai*. du e go du tihi )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. november 2007 #33 Skrevet 14. november 2007 Bra at ingen husker meg for da vet jega t jeg ikke er for mye inne her
Gjest Skrevet 14. november 2007 #34 Skrevet 14. november 2007 uff... sånn er jeg utrolig dårlig på... men prøver; tillab venter liten circe maria lykkelig kine fødtmedenpilleipanna rødhette dodge mamma til en liten og stor mrs McDreamy martin mamma, venter på nr 2. (?) Trude og Mathias verdens beste gutt er min (?) sauen og frøken blomkål sug lut mamma til en liten og en stor rutletutt magicka
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 14. november 2007 #35 Skrevet 14. november 2007 JoSoMamsen Spetakkel lilleje Twintipp Tøysetipp Northernlights Meg & lille vampyr Mami87 Mamma25 Hey! L@mela@ Monajenten Rannveig R Kine Sauen og frøken blomkål Alva, mamma til 3 Maria har TO prinsesser *Blueberry* (var det riktig...?) Intensity Lenej Stratos Mulan (S)tinkelbelle Siklerotte...(?) Pøbern og je Libido Sug lut Rultepulte Helnøtt Ikke lenger så hotte Charlotte Martinmamma Gemini77 tutta med gutta Mom2Two Stundentmamman og Erlend Cat68 Cath78oktoberjente Sweet Amber RandiAmalie kom.... Blue Lady Hufsemor Torpekjærringa Hønemor til 3 nydelige Shila og Emilie The Crow Minst Bente har 3 skjønne jenter (???) Sjaman Twig Curlymor (skrives det sånn???) Chanzei LOTP Og sikkert mange fler som jeg ikke kommer på i farta
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 14. november 2007 #36 Skrevet 14. november 2007 INGEN som husker meg heller??:-((( jeg som føler jeg "henger" såå mye her!!:-)hehe vel jeg husker... stolt eier av ett barn...(eller noe slikt) Northernlights Tillab Kozy og Nickolai Mamma til en liten og stor Leah&Mamma Kevins mamma En jente med en jente Cat68 Hønemor til 3 nydelige Mami87 og nydelige nathalie josomamsen og mange flere som er ofte her inne...men det står helt stille nå!:-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. november 2007 #37 Skrevet 14. november 2007 Wow, første gangen jeg er husket i en slik tråd i allefall (skiftet nick for en ukes tid siden, men likevel =) Må skrive noen jeg å da, dårlig på å huske slikt men... Lille je Jellyfish JoSoMamsen Spetakkel brølende løve Dick Laurent is dead Twintipp Tøysetipp Princess Eleanor Northernlights Meg & lille vampyr Mami87 Hey! L@mela@ Monajenten Mullebrud Sauen Alva, mamma til 3 Maria har TO prinsesser Intensity Lenej Stratos (får bestandig lyst på sjokolade!!) Sirkeline (S)tinkelbelle Siklerotte...(?) Stor mais med mimimais Libido Sug lut Rultepulte 5 om dagen Helnøtt Ikke lenger så hotte Charlotte Hufsemor Torpekjærringa Hønemor til 3 nydelige Shila og Emilie Ugl@ Prøvekluten Aprilbaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå