Lykke*Li Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hadde vært gøy å se hvem som husker hvem....Jeg har ikke vært inne her på et halvt år, så det har sikkert kommet MANGE nye og mange "gamle" har sikkert forsvunnet herfra...hehehe
Grorüd.. Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 (Medlem siden 14. november 2007 Siste login 14. november 2007) Du har laget profilen din i dag, litt mistenkelig da.. Du er ikke bare ute etter å lage krangel da? Tror det var mange som ble litt "sure" sist et slikt innlegg var oppe...
Lykke*Li Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg har vært her gaaaaaaaaaaanske lenge...3 år, med noen avbrudd....Gått under mange nick...Bla Sanasol og TurboTarzan's mamma....
lille je Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Ok... Northernlights mayaya Newton og prinsessen på erten mami 87 og nn LOTP Alva Pøbern og je Minst monajenten mamma25<3 blåbærøyne og mamman JoSomamsen lenej sauen og frøken blomkål nita@ 2på jorden og en i himmelen hønemor til 3 små(eller noe sånt) Gunda:) onemorepls spetakkel kjipe-laila Kakao La Perla Stratos Tillab venter liten Mom2two Rutletutt Rultepulte Vålerenga LisseUmmaNudde AtteJam Allekansehvajeg har gjort -<<- Haldenjenta Dama Silhah og Emilie Malin og didrik Phunk har to nydelige barn Cat 68 Dick Laurent is dead (eller noe sånt...) Angelmya RundLurt? Råddåræva Carnivale Celodi Det var dem jeg kom på i farten....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Åååhhh! Så koselig da, første gang jeg blir huska på! Har ikke tid å ramse opp noen nå, men jeg husker maaange, deg også lille je! :-)
Grorüd.. Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Åja:) Men Sana Sol har vel vært her inne det siste halvåret? Eller det er vel kanskje noen andre som kaller seg det og, er jo stor sannsynlighet for det Sorry
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Hæ? Hvorfor blir folk sure av sånne innlegg? Hvis man er fornærmet over å ikke bli husket her inne, så tar man vel denne dib-greia litt for seriøst, spør du meg.
Grorüd.. Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Herregud, sorry da! Bare husker at det var mange som reagerte sist gang........
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Du trenger ikke å bli sur på meg. Jeg bare lurer på hva i all verden som får folk til å reagere på helt uskyldige innlegg som dette. Må vel være lov til å lure litt, vel?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Northernlights Monajenten Alva, mamma til 3 Mom2two Blåbærøyne og mamman Grå Kakao Twintipp Mami og nydelige Nathalie (eller noe i den duren) Expat Mayaya Og flere husker jeg ikke akkurat nå. Men meg er det aldri noen som husker.. buhu...snufs..
Grorüd.. Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Er ikke sur på deg.. *morragretten* hehe.. Men det har vært en gang mange ble skikkelig sure / eller noe når dt var et sånt innlegg oppe.. Men da blir sikkert ikke folk sure lenger da, plutselig..
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 He, he.. Da må vel jeg svare at jeg husker Grorud og jenta si jeg, da? ;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 jeg husker....: 2 diamanter trine og halvor lille je mayaya grå une pune (eller noe sånt) sjiraffen 2 lykketroll northernlights det er jo meg alva,mamma til 3 dib avhengig mamma (samme som meg ,heheh ) fantasiløs palmesus spetakkel siklerotte angelica sauen og frøken blomkål circe pølsa/chanzei hufsemor mami og nydelige nathalie lotp hockeymom' lenej og lille pororo hønemor til 3 kjipe laila vålerenga silah og emilie dick laurent is dead/miang osv... carnivale cat68 *puh* kommer ikke på flere nå,har nok glemt mange.. beklager på forhånd.
*Rutletutt* Skrevet 14. november 2007 #15 Skrevet 14. november 2007 Skal vi se...er nor trett i dag og har ammetåke delux...så det får unnskylde alle jeg glemmer;o) JoSoMamsen Spetakkel lilleje brølende løve Dick Laurent is dead Twintipp Tøysetipp Princess Eleanor Lille Luri og meg Northernlights Meg & lille vampyr Mami87 StoltMamma La Perla Mamma25 Hey! L@mela@ Monajenten Mullebrud Bobobaby og prinsen Lucas Duracellgirl Rannveig R Kine Sauen elze frøken blå Alba33 Alva, mamma til 3 Poamin Mockanin Moniccen Maria har TO prinsesser tara tara tittei...eller noe sånt;o) *Blueberry* (var det riktig...?) Intensity Lenej Girly*snuppa og snuppen* Trubbel Stratos Mulan Lilje` Sirkeline (S)tinkelbelle Siklerotte...(?) Vålerenga Pøbern og je Neva & Kathinka Stor mais med mimimais Libido Pila Sug lut Rultepulte 5 om dagen Helnøtt Ikke lenger så hotte Charlotte AnimaSol..(?) Martinmamma Gemini77 tutta med gutta Susan og lillegutt jau Mom2Two Stundentmamman og Erlend Othilie79 Kristin74 Cat68 Cath78oktoberjente Carnivale mandapus...eller noe i den dur...;o) Sweet Amber RandiAmalie kom.... Blue Lady Hufsemor Torpekjærringa Hønemor til 3 nydelige Shila og Emilie Phunk Ugl@ ....og en haug med mamma-nick;o) ....nå gidder jeg ikke sitte å prøve å komme på flere...sorry til alle de jeg har glemt...;o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 Roscrusia Koseklumpen Pøbeline Kine Lenej Rutletutt vålerenga spetakkel expat lille je bente69 frk frustrert ++ intensity honningmelon havets datter helnøtt sauen ++ dib avhengig mamma stinkerbelle sug lut silhah Sorry, kommer ikke på flere
☆Anonymia☆ Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 skitt jeg glemte jo stinkerbell...sorry vennen hiihih
Gjest Skrevet 14. november 2007 #18 Skrevet 14. november 2007 2 Lykketroll Alba33 (?) ()()() Kine Chanzei Tosofo y el chiuitin Northernlights Cat68 Siklerotte Pila Dr.Yppert Mayaya Oddyssey/Dick Laurent is dead/Alicjia are you a car? totette rett å slett (?) lenej bobobaby Goodyear med to gull Simsala Simelisa Mamma 1 gang 22 august Dellta mamman til emma (?) Ugl@ Studentmamman og Erlend Tes_86 Bobleplast med Amelie Amelusk Libido og maaaange flere...
Gjest Skrevet 14. november 2007 #19 Skrevet 14. november 2007 Ekke så lenge siden jeg svarte på en sånn tråd men.. Jeg kan svare igjen.. Kine Vintersol m/krembolla Alva, mor til 3 Sauen Alba (S)tinkerbell Nunne Lone (utrolig lenge siden jeg har sett) Lillegull Maja- Mor (lenge siden jeg har sett.. ) Monicccen MamaChicka Chanzei m/pølsa Tosofo y el chiuitin Lara28 (hihihi) Odyssey Sophusi Summer83, snuppen og spira (er vel ikke akkurat spira nå eller hva snuppa? hehe) JoSoMamsen Det var de jeg kunne komme på i farta. HAr sikkert glemt noen, og det er for all del ikke meninga :S
Gjest Skrevet 14. november 2007 #20 Skrevet 14. november 2007 ja!!! takk sauen og frøken blomkål... du er den første som husker meg... :-))
☆Anonymia☆ Skrevet 14. november 2007 #21 Skrevet 14. november 2007 jeg husker deg også ) men vet ikke hvordan jeg lager de rundingene haha
Gjest Skrevet 14. november 2007 #23 Skrevet 14. november 2007 skal vi se hvem jeg husker da *sauen og frøken blomkål *fantasiløs *monajenten *mami og nydelige natalie *LOTP *nothernlight *haldenjenta med bebi i magen *tommage *cat68 *alva *spetakkel *sug lut * hmmmm...... dette var ikke så lett.kommer faktisk ikke på flere nå...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. november 2007 #24 Skrevet 14. november 2007 Molait Ama 1D -mtg- Herkules Mr. Herk Tiny Svanine Petronella Simbamamma Påfull St.Sunniva (S)tinkerbelle mami 87 og nydelige Natalie Monajenten Northernlights fantasiløs Palmesus med lillebror PÅ magen Unepune Rutletutt Sauen og frøken blomkål Vålerenga 12 og daniel LOTP Blueberrypai Pølsa Libido Dr. Yppert Malinarompompei (??) Sug lut Cat.68 'lilje alva tommage Store T Prinsessemari Gullo mi spetakkel Fanta sjiraff Dick laurent..... Bente har 3 skjønne jenter (eller noe sånt) En på jorden, en i himmelen Maria har to prinsesser ()()() Vestlandskemeierier a/s Forundringsautomaten Kine Elaiza Valentine Leonstar (husker jeg rett nå?) tillab Piadi Onemorepls Mallefisk lillejonas Mamma25 Mammaen til Kevin lenej Åhhh jeg vet det er noen til som jeg bare ikke klarer å komme på!!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 14. november 2007 #25 Skrevet 14. november 2007 ser jeg må være mer aktiv her inne.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå