Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

30+4 og 9kg. Kommer i bølger her, har perioder på mange uker jeg ikke går opp noe også plutselig er det opp 2-3kg på en uke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp 13 kilo jeg. Men synes det er helt flott! Hadde litt problemer med å få i meg mat før jeg ble gravid, så da veide jeg 45 kilo. Men nå veier jeg 58 kilo:D Er storfornøyd:D

Skrevet

jeg er i uke 38+5 og har gått opp 16 kg.. Har ligget på det de siste tre ukene, og fått myyyyye vann i kroppen! Kjennes ut som om jeg har på stramme skinnhansker når jeg våkner.. Skikkelig ekkelt.. Men det hel er da over snart :-)

Skrevet

E i uke 36 og har gått opp 3 kg. Men kasta opp tre fire kg i starten av svangerskapet da....

Skrevet

jeg er 37 uker har godt opp 15 kg=)

syns egentlig ikke det er så mye,forige gang var det 24 kg på slutten så slipper jeg det så er jeg fornøyd!! hehe=P

Skrevet

Det er jo akkurat det du skal legge på deg. Snittet er vel ca 10-15kg ila svangerskapet. Du er kjempeheldig som har ei vekt som viser bare 8kg+! Jeg har fire uker igjen og gått opp 25kilo! Kjenner ikke meg selv igjen, men det hjelper å ha en kjæreste som smiler og sier: Du kler å være tjukk også:)

Skrevet

Jeg er i uke 32 og har gått opp litt under 6kg. Har litt ekstra på kroppen fra før av, så jeg har jo litt å gå på, også i forbindelse med amming!

Skrevet

Er 40+5 og har gått opp 22kg! Syntes d er mye men jm sa jg har mye vann i kroppen oxo, så håper d meste renner av etter fødsel...

Skrevet

Er 28+4, har gått opp 8kg...

Merker det kun på magen og puppene egentlig, men det er vel jevnt fordelt...

Har ikke panikk for å legge på meg for mye, men prøver å være litt fornuftig. Vet at kiloene ofte raser av når man begynner å amme, så det er samtidig greit å ha littegranne å gå på!

Skrevet

er i uke 34 å gått opp ca 18 kg.

Gikk opp 20 kg sist, å det forsvant med en gang etter fødselen.

Skrevet

Har vel akkurat nådd igjen startvekta, tror jeg... gikk ned ca 3 kg på starten, og veier nå det samme som da jeg startet.. Er 33 uker nå.

Skrevet

28+1 og opp 7 kg..Merker ikke så mye til det ...

Skrevet

er 29 uker og har gått opp 13,5 kg.

gikk opp 22 kg med førstemann. :)

Skrevet

33+2 her og nesten 10 kg. opp nå:-) Såpass må det være:-)

Skrevet

Har gått opp 10kg, er i uke 32 nå. Gikk opp 11kg sist, så det blir vel litt mer denne gangen. Håper bare det går av igjen.

Skrevet

13 kilo, tremin om 4 dager. Er "fornøyd" med det. Var mer med førstemann. Men kommer nok en stor og god baby,rundt 4 kilo tipper jeg. hadde det bare satt i gang... Sukk...

Skrevet

11,5 kg er i uke 35 nå.Jeg venter oxo en baby som kommer til å være godt over 4 kg ja.hehe.

Gikk opp 26 kg med nr 1 så bare jeg holder meg under det skal jeg være fornøyd.Hun var 4 kg da hun ble født.

Skrevet

Uke 30

Gått opp 5 kg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Er i uke 32 og har gått opp ca 15 kg....først var det bare mage og pupper, men nå begynner det å bli litt vann også.

Skrevet

Gått opp 19 kg, veier 58 til vanlig. 3 dager til termin.

Skrevet

Er i uke 39, gått opp 18 kg!!! Skjønner ikke helt hvor de kiloene er da, utenom litt på rompe.lår og en liten dobbelthake :-)

Veide 54 før, så hadde jo litt å gå på, men likevel ganske mye vektoppgang synes jeg...jaja, får håpe det er litt vann også, hehe...

Har lest at man skal legge på seg 12,5 kg i bare fostervekt, morkake, fostervann osv, så 8 kg er vel heller ganske lite synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...