Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp 8 kg...Er i uke 33 nå..er det mye synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 36+5 og har gått opp 12-13 kg. Kun økt en-to kg siden uke 33. Veldig fornøyd med det - det burde du være også:-) Går du opp mye de siste ukene er nok det pga vann, som du vil tisse ut første to dagene etter fødsel:-)

Skrevet

Jeg ahr også gått opp 8 kg og er i uke 31+5... Sist hadde jeg gått opp 14 kg i uke 24 :-) Så jeg vil si at det er bra !!

Skrevet

hmmmm... når jeg var 33 uker så hadde jeg gått opp 13 kilo, men kunne forvente annet heller, da jeg er blitt helt hekta på snop.

Skrevet

jeg er i uke 37 å har gått opp 9 kilo. har en del vann og da. men syns det er greit.

Skrevet

har gått ned og opp og ned i svangerskapet eg da men fra start til no hgar eg lagt på meg 7 kg, har 9 daga til TUL

Skrevet

14 kg og er i uke 38. Håper det stopper snart ;-)

Skrevet

Jeg har gått opp 20 kg,jeg! Synes egentlig ikke at det ser sånn ut,men vekta lyver nok ikke! Er 39 fullgåtte uker idag,så tror ikke den stiger noe mer ihvertfall. Av mystiske årsaker har jeg gått ned 1,5 kg den siste uka,til tross for stort innhugg i farsdagskaka!

Skrevet

Er 34+5 og gått opp 10kg... de siste 5 kom mellom uke 12 og uke 32, og siden har det stått stille... regner med å at det kommer noen til nå på slutten :-) Synes ikke 8kg i uke 33 er mye....

Skrevet

er i uke 36, og har gått opp 6 kg.

Skrevet

25 kg:( 6 dager på vertid idag

Skrevet

Jeg er i uke 36, har gått opp 15 kilo. De 5 siste har kommet i løpet av de siste 3-4 ukene, så her er det endel vann.

Skrevet

Er 39+6 i dag, og har gått opp 19 kg. De siste 5 er kommet de siste to ukene, og føttene er vokst til det dobbelte, så en god del vann er det nok.

Skrevet

Er i uke 33 og har gått opp 12 kg.. dette er mye for meg siden jeg hadde 10 ekstra fra før.. har vært helt håpløs på sjokolade denne gangen.

synes ikke du har gått opp mye nei!

Skrevet

Har gått opp 13 kg. Blir satt igang i mårra, så nå blir det nok ikke mer! Har gått littegrann ned på slutten (1 kg fra forrige uke). Det gjorde jeg sist også. Denne gangen får jeg tvillinger, så er fornøyd med vektøkningen!!

Skrevet

uke 33+6 i dag, og har lagt på meg 2,7 kg. har vært over 3 kg, men gikk ned igjen?!

Skrevet

Jeg har gått opp 6,2 kg og er i uke 40. Men så har jeg hatt hyperemesis og vært sykemeldt halve svangerskapet også. Kvalmen avtok litt i uke 35 og etter det har jeg gått opp.

Det er jo normalt å gå opp i vekt under svangerskap, og det er slett ikke verdens undergang å gå opp 30 kg heller.

I mitt forrige svangerskap gikk jeg opp 20 kg og vekta raste nedover etter fødselen.

Skrevet

jeg har gått opp 5,6 kg og er 37+5 og skal ha ks neste onsdag :)

sist gang så gikk jeg opp hele 20kg så jeg er strålende fornøyd

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har gått opp 1/2 kg...godt fornøyd med det, hadde ekstra kilo fra før..følger kurven, så svangerskapet har tæret på min kropp:)

Skrevet

huff, var på vekta i morges, har gått opp 13 kg og er nå i uke 38+4...

men kan ikke si at jeg merker kiloene på kroppen, untatt en diger mage da=)

er nok ikke så flink til å passe på hva jeg spiser heller=/

Skrevet

36+0 og 16-17 kg.......... håper det stopper snart....... for det skal av igjen også

Skrevet

Har gått opp 16 kg og er i uke 25. Er super stor allerede!!!! Andre?

Skrevet

Har gått opp 4,5 kilo bare.. syns det er lite og jeg gikk ned 0,8 kilo sist jeg var på kontroll.. men jordmor sier at jeg er en av de som har veldig vanskelig med og legge på meg og at jeg har bare gått ned i resten av kroppen.. er i uke 35..

Skrevet

Samme her - uke 34 gått opp veldig lite, 1 kilo. Blir bare tynnere og tynnere på kroppen, og jeg er ikke akkurat stor fra før heller. Var akkurat slik i mitt forrige svangerskap også. Var radmager etter fødselen (ikke et vakkert syn...), men klarte å gå ganske fort opp i vekt igjen heldigvis. Skulle heller ønske jeg var en av dem som fikk litt ekstra, man trenger tross alt litt å gå på etter fødselen!

Skrevet

Er 33+1 idag, og sist jeg veide meg hadde jeg gått opp 11 kg.. Skal veie meg igjen på fredag, så da er det vel et par ekstra kg som har lagt seg tenker jeg :) Jeg ser hvertfall sunn og frisk ut, sier de :):) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...