Gå til innhold

Hva drikker dere til julemiddagen da? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmebrygget ingefærøl, Dahls julebrus, juleøl, vann og akevitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De andre drikker forresten vin eller øl/munkholm.. Eller brus de å om de vil, knerten skal sikkert få juice eller vann. Ikke brus enda affal..

Skrevet

Her blir det brus.Aldri vært vant med alkohol på julaften

Skrevet

Cola, julebrus, juleøl og akevitt. Jeg liker hverkan øl eller akevitt, så jeg drikker brus:)

Skrevet

Hjemmebrygget øl. (alkoholfritt). Supergodt!!!

Skrevet

Det varierer litt etter hvor vi er. Ikke spes vant til alkohol på julaften. Sist vi feira hjemme, så hadde vi både min og mannen min sin fam på julaften. Da hadde vi brus, akevitt og øl til ribba....og ingenting mer enn det.

Skrevet

Jeg og samboern drikker brus:) Mamma, pappa og storesøster drikker øl og akevitt til maten. Eneste alkoholen jeg liker er vodka, og det passer liksom ikke til pinnekjøtt..hehe;-) Dessuten er jeg fullammer i år:)

Skrevet

Her står det gjerne flere typer brus, øl, og vin på bordet...

Ingen av oss er spesielt glad i alkohol til maten da, det har vel noe med vanen å gjøre, men det blir vel et glass eller to på de fleste i løpet av velden. Bortsett fra meg da, gidder ikke å droppe amminga pga av et glass vin, da drikker jeg heller brus.

Skrevet

Brus! Beste i verden til mat. Alkohol kan jeg fin klare meg uten. Det er for å "feste". He, he.

Sambo (og resten av min familie) liker gjerne å ta seg en øl, akevitt e.l. men det kan jeg fint stå over!

Er langt fra avholds, men har ikke behovet for alkohol til mat. Æsj :)

Skrevet

Blir nok brus, vin, øl og akevit på bordet. Men ikke i store mengder altså, ingen blir fulle.

Skrevet

Vi har vann, rødvin, øl og E.C Dahls Ingefærøl. Veldig viktig med akkurat den ingefærølen... :D

Skrevet

Og akevitt.. Men det drikker ikke jeg..

Skrevet

julebrus, og kanskje en øl eller to :) kommer ann på hvor jeg er og om jeg må kjøre hjem eller ikke ;)

Skrevet

Julebrus, cola og kanske litt vin. 3åringen skal få nissebrus som han kaller det hehe.

Skrevet

På meg blir det vel farris og rødvin. Sambo bruker å drikke øl og ta seg et par akevitt.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Pepsi Max eller julebrus !!!

Skrevet

Brus! For meg er julaften alkoholfri dag=)

Skrevet

jeg drikker brus, enten aass julebrus eller cola, men de andre drikker øl og akevitt

Skrevet

Cola og solo blandet :)

Høres rart ut, men det er sååå godt!

Hele familien min drikker det, og kun når det er jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...