Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #26 Skrevet 14. november 2007 Ingen er for heller!! Vi bryr oss ikke! Stor forskjell på det din lille tyster der du er:-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #27 Skrevet 14. november 2007 At du ikke bryr deg,sier jo det meste om hvordan du er som person.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #28 Skrevet 14. november 2007 jasså? skal jeg gå rundt å mistenke alle naboene mine med leieboere osv osv om de utører trygdesvindel?? Greit at du liker Gestapo-tankegangen, med et overvåkningssamfunn som fungerer med slike angivere som deg:-) jeg bryr meg katta uansett, hva jeg mistenker:-)
Happy Ignorant Skrevet 14. november 2007 #29 Skrevet 14. november 2007 Jeg bryr meg om og ikke med, anonym, det er hele den store forskjellen på deg og meg!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #30 Skrevet 14. november 2007 Ufattelig at dere faktisk har så lite å gjøre, at dere drar diskusjonen helt til nå, selv om jeg sluttet å skrive her igår! Ble for dumt for meg vetdu, og med personangrep-dronningene her inne, så var det liksom ikke noe å vits i å forsøke engang. HI
solstråle69 Skrevet 14. november 2007 #31 Skrevet 14. november 2007 Voldsomt og opptatt du er av Stasi og Gestapo da Yppert? :-) Bare for å ha det klart, jeg har aldri angitt noen for trygdesvindel, men skulle gjerne gjordt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå