Gå til innhold

Trygdesnyltende møkkakjærringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ok når vi først snakker om dem....

Naboen min.. Hun er overhodet ikke alenemor. Hun bor sammen med en som ikke er barnefar, men de har bodd sammen i 3 år. Her i byen i litt over ett år. Hun får alt av støtte. Bostøtte,overgangsstønad,dobbel barnetrygd,støtte til utdannelse,ekstra fra lånekassen....Og atpåtil har hun falsk husleiekontrakt. DVS hun "leier" liksom av han hun bor sammen med.

Hva gjør man med sånt da? Er selv samboer men ville ikke gjort noe sånt! Bør ikke de som trenger pengene få pengene istedet for at sånne som henne kan leve i luksus? Både min mann og hennes tjener mye penger, så jeg ville tro hun klarer seg like godt som meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du gi meg oppskriften på fullstendig oversikt over naboens inntekter, kontraktsinngåelser og forhold til NAV?

Skrevet

Jada. Jeg kjenner henne. Hun har fortalt meg alt hun får, og har tilogmed vært her og vist meg søknader osv osv..

Mannen jobber med det samme min jobber med,så jeg vet ca hva han tjener,ikke at det er noe emne her,siden hun svindler staten og får penger for å være ALENE noe hun ikke er.

Du kan suge noe annet enn lut spør du meg

Skrevet

Den siste setningen din er komplett meningsløs. Resten er bare stusslig.

Skrevet

Det er den. Og det var meningen. Men stussElig? Begrunnelse da, kranglefant sug lut ?

Skrevet

Angiveri er noe du kan være stolt av anonyme "stasikrek"!! I Norge etter krigen, så ble slike som deg skutt:-)

Skrevet

Tror dessverre du får en heldagsjobb, hvis du skal "ta" alle snylterne i dette landet. Dessuten har jeg en mistanke om at det er en del av dem på dette forumet, så tror ikke du skal vente mye "støtte" herfra... ;-)

Skrevet

Skutt? Herregud var det noen som sa noenting om å tyste????for en gjeng. sug lut...Du har vært medlem siden 2004 og er 8 år. Du virker veldig seriøs. Har du egentlig et liv? må bare spørre.

Skrevet

Nå var det vel ikke LutSugeren som sa noe om at du burde vært skutt, men jeg:-) Ikke skutt for angiveri, men skutt pga dumhet:-)

Skrevet

jeg slutte???? jeg er drittsur og meget engasjert når du faktisk har knabbet ordene "trygdesnyltende og møkkakjærringer" som jeg har patent på:-)

Skrevet

Du bør be henne om å få se konto utskriften og så bør du legge henne over lårene og daske henne skikkelig hardt!

Skrevet

kjære vene. du gir deg ikke ser jeg. enda flertallet anbefalte deg å la det ligge.

du vet ikke hvordan avtale de har seg i mellom. Kan hende de har helt separert økonomi....................

Skrevet

Det har vel ingenting å si når de har samme adr..

Eneste er at hun har vel rett på det i et år eller så,etter det får hun klare seg selv som alle andre.

Ser det er endel som har den oppfatningen at man skla gi f..., sier jo litt om de her inne.

Er kanskje mange trygdesnyltende drittkjerringer her inne,som yppert sier;-)

Skrevet

Jeg synes du skal melde i fra jeg. Slike som henne ødelegger for velferdsstaten.

På grunn av henne og hennes slag blir flere og flere imot offentlig bistand til de som sliter, og flere stemmer går til Frp og det som værre er.

Hvis vi vil beholde et godt veldferdsystem her i landet er det faktisk viktig at vi alle gjør vår plikt og vanskeliggjør slik utnyttelse av samfunnet vårt.

Jeg hater slik "fei for din egen dør-mentalitet" som jeg til stadighet ser at rår her inne. Vi lever i et samfunn og må derfor gjøre det best mulig for fellesskapet og hjelpe de som er svakest.

Skrevet

Melde fra? På hvilket grunnlag? Slike RV-vennlige kommunist tankeganger for å hindre folk i å stemme FRP med å drive angiveri for staten passer deg bra ser jeg!! For å melde fra så trenger man bevis!! Du er vel sånn passe dum at du melder fra, med en gang noen spøker om at de mottar det ene eller det andre:-)

Skrevet

På seg selv kjenner man andre,Yppert.

Er du kanskje en som sitter og mottar noe du ikke burde sånn som du reagerer?

Sto ikke noe sted om at hun spøkte med å ha mottatt noe som helst.

Man må heller ikke legge frem bevis hvis man melder fra til NAV,de ser på saken ved en anonym henvendelse.

Skrevet

Man trenger ikke bevis for å si til nav at de kanskje burde se på en sak nei. Jeg har nok aldri angitt noen jeg, for få er så dumme at de forteller slikt til meg:) hehe. Har du dine svin på skogen dr. , siden du går slik i forsvar? Pass deg nå: ellers kommer jeg og angir deg til staten=)

Jeg synes forresten at de kommunistiske poliktikerne og tenkerne har tilført mye godt til samfunnet vårt og til politisk tankemåte, selvom jeg på langt nær er kommunist selv.

Skrevet

Hvorfor ikke ta dette opp med naboen din selv, isteden for å legge ut om det på kranglesiden. Må jo være ganske mer realt og si at du ikke synes noe om dette til henne ,og om at hun fortsetter å legge ut for deg hvordan hun snylter så vil du anmelde det. Her inne kan ingen gjøre noe, og har sikkert ikke intresse av hva din nabo bedriver heller!!

Skrevet

Selvfølgelig mottar jeg alle offentlige tilleggsgoder... A-trygd, sosialstønad, Dobbel barnetrygd for 4 stk, forskningsstipend (hemmelig), overgangsstønad, bostøtte, barnebidrag (ikke lite skal jeg love deg), skadeforsikring.. fast beløp pr. mnd. (ikke oppgitt), Har 4 stk studinner som leier hybel hos meg (heller ikke oppgitt), jeg får også hjjelpestønad da en av mine drittunger trenger litt mer tilsyn enn normalt!! Så jeg lever godt vennen!!! PS.. bor sammen med den dama også... hun tjenere faktisk bedre enn hva jeg klarer å ta i mot av bestikkelser fra ulike samarbeidspartnere:-) Sånn... nå kan du melde meg din Stasi-sympatisør:-)

Skrevet

hehe.. Cat du kjenner reglene her... først legger de ut tråden her inne, så kommer det svar, anonym liker ikke svarene, Sug Lut spør litt for mye og anonym blir sint på Lut... jeg svarer litt, anonym blir sintere og sladrer til Moderator.. henger det ut på Ris og Ros.. og sånn fortsetter det:-)

Skrevet

Ja du har rett. *risteroppgittpåhodet*

Skrevet

Angiveri er hakket lavere enn trygdesnylteri!

Skrevet

ahaaaa.. godt å høre, at det bare ikke er jeg som synes det:-)

Skrevet

Jeg er vel i utgangspunktet ikke for angiveri, men jeg er enda mindre for trygdesvindel. At noen er for er jo helt utrolig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...