Gå til innhold

Jan Thomas prøver å bortforklare seg! (link)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å blande meg i selv debatten vil jeg slå et slag for faste pupper.

For nå er jaggu meg mine like faste igjen som før svangerskap og amming (i over et år).

Det hadde jeg aldri trodd, og før fettvevet kom tilbake var det virkelig deprimerende en stund...

Så amming og svangerskap trenger ikke herpe utstyret!

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg driter i at Jan Thomas ikke vet alt om amming og pupper og sånn, men han MÅ da vite at svangerskap kan føre til STREKKMERKER, og det hadde jo ruinert en hver modell! Puppene kan uansett fikses på, men det kan man ikke med strekkmerkene dessverre!:-(

Skrevet

Han er og blir en dust...............hvordan ble han "kjendis" liksom. Han og Vendela meg opp i ræva.

Har man ikke Hugo Boss på julebordet må man jo bli hjemme............... og hvorfor i helvete kitter mannen sitt stenansikt med så jævlig mye foundation. Men han ville vel helst vært dame selv...........helt sikker på at han sitter når han tisser:)

Skrevet

Det er utrolig trist egentlig, at han får si sånt i beste sedetid til alle tenåringsjenter som sitter klistra foran tvn.. Jaja, håper det er såpass lenge til de blir mødre at de har glemt hele greia!

Skrevet

Hjelp, lillemåne. Er det mulig...?

Noe sier meg du ikke prøvde så mye heller. Gid, tenk om puppene skulle bli stygge. Krise...

Skrevet

Lillemåne; hva er viktigst? Puppene dine eller at ungen får et godt utgangspunkt for immunforsvaret? Det er mange gode grunner til å gi ungen mme, men akkurat denne er ikke en av dem.

Skrevet

det må jo ha noe med graviditet og amming å gjøre at brystene forandrer seg.

Merkelig hvis ikke for veldig ofta så er det akkurat da de forandrer seg.

har ikke store bryst så har ikke fått henge pupper,men de kjennes ikke like ut nå,er liksom ikke så faste når man tar på dem,og det var veldig merkelig at det skulle klaffe så bra at de forfalt slik akkurat de 4 mnd jeg ammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...