Gå til innhold

Jan Thomas prøver å bortforklare seg! (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. hva med å innrømme at han ikke har peil?

Neida, så ikk eprgrammet jeg så kan i grunn i kke bedømme om det var en spøk eller ikke..

Skrevet

God underholdning my ass. Det er 11-12-13-14 åringer som ser på dette, kommende generasjoner med mødre, og modeller og "vanlige" jenter. Og alle vil vel være flottest mulig.

Faen for en idiot! *grøss*

Skrevet

det er i såfall den dårligste spøken jeg noensinne har hørt! tulla du liksom....HA!

Skrevet

Men det er jo akkurat peiling han har! La mannen være nå da. Er så lei av dette forbaska ammehysteriet!!!!!!!!!

Skrevet

Herregud! Er det mulig å ta så innmari på vei for den lille kommentaren?

Skjerp dere!

Skrevet

Jeg hørte bare på radio at han sa det.. Hørtes ikke ut som spøk. Det var vel bare noe han sa uten å tenke seg om. Men der ser man hvor mye det koster å være politisk ukorrekt. Jeg syns nå at han får få lov til å si det, om han mener det. Den jenta trenger jo ikke å gjøre som han sier, om hun ikke mener det samme, :)

Skrevet

Hi, hi, hi! :-) Jeg så programmet i går, og fikk med meg det han sa. Virket absolutt som han mente det, og jeg tenkte med en gang at nå får Dib-damene noe å snakke om! :-)

Kunne faktisk ikke brydd meg mindre, hver og en får gjøre som de selv vil.

Skrevet

Såklart mente han det. Og det er jo slik at amming ikke gir puppene et LØFT akkurat :) ...Det er jo ingen hemmelighet. Jeg har mange veninner som har ammet, og det kan man stort sett se på puppene. De som er så heldige at det ikke vises,har det sånn at brystvortene er betydelig lengre.Så det vises,såklart. Jeg selv har ikke ammet, men jeg prøvde i det lengste. Mine er som før. Men de var aldri noe særlig faste i utgangspunktet.hehe

Skrevet

Fnis... godt å se at du ikke har mere peil da... Det er faktisk ikke ammingen som ødelegger puppene...

Skrevet

Nei, for det er det røyken som gjør.... Det leste jeg forrige uke...hehe

Er det rart jeg ser ut som et helvete....hehe

Skrevet

riktig riktig. Hvor finnes det bevis for dette? Såklart er det ammingen! Hva mener du det er da? Graviditeten`? Tull og tøys! Dette med at amming ikke ødelegger puppene er noe alle ammende sier. Men dere vet jo innerst inne at puppene ikke blir spenstige etter ammingen? Det er davel en ærlig sak! Jeg vil mer enn gjerne amme min neste!! Bryr meg ikke hvordan brystene mine vil bli seende ut etter 1-2 år med amming, men jeg nekter ikke på at ammingen ikke gjør annet enn negativt når det gjelder spenstigheten.

Skrevet

*fnis*

Tro nå hva du vil, men det betyr ikke at det er sant :o)

Skrevet

ammet ikke min første jg da, og brystene struttet ikke akkurat! et svangerskap setter sitt preg på brystene om man vil eller ikke! ammer min andre nå, og klarer jg ikke leve md brystene som de er så finner jg vel et alternativ,ikke værre enn det! men personlig synes jg det er verdt det uansett! men en graviditet gir preg!amming eller ikke!! synes jan thomas er helt på trynet jg da, håper ingen kommende mødre tar det han sier til seg! idiot!

Skrevet

tja, kan jo ikke ta fjåseriet fra ken så særlig alvorlig. Dette er jo en mann som åpenbart ikke var særlig fornøyd med det gud ga han... ;-)

Skrevet

altså jeg synes ikke jan thomas er så ille jeg. Han virker da som en grei fyr. Litt overfladisk, men pytt pytt.

Jeg merket ihvertfall ingenting på mine bryst etter graviditeten. De ser ut som de nesten alltid har gjort. Før jeg sprengtes fra en B cup til en F da såklart. Og det er ikke så veldig greit,siden kroppen nesten ikke greier å holde dem oppe. Nå er de såklart en "liten" F,så jeg vil vel si det tilsvarer en 90D egentlig. men uansett.

Ikke le av folk, sjiraff- Selv om du mener en ting, er det ikke sikkert at det er riktig. Det er ikke pent å le av folk.

Skrevet

dårligeste bortforklaringen i verden. Var INGENTING som tydet på at han spøkte.

KAn han bare ikke innrømme at det var hans mening, eller at han absolutt ikke aner hva han snakker om..!?

Så likeom skulle si dette var en spøk, ja det blir for dumt.

Skrevet

ja jeg er enig i det klua. Han burde holdt seg til meninga si. Jeg så tydelig at han mente det han sa. Det var ingen spøk. Og ivana, visste ikke helt hva hun skulle si engang hun stakkar :)

Skrevet

Uansett om amming fører til hengebryster eller ikke, det der var en latterlig kommentar. Mener han at det er måten barnet får melken ut av brystene på som "ødelegger"? Jeg har selv ammet to barn i henholdsvis 22 og 15 måneder, og begge gangene leverte jeg også melk til morsmelksentralen. I den perioden jeg fullammet minstemann pumpet jeg ut over en halv liter om dagen i tillegg, og det kan jeg si: En brystpumpe drar og herjer mye mer med puppen enn det en spedbarnsmunn gjør!

Puppene mine har ikke forandret seg stort av ammingen. Jeg hadde 75C som 18-åring, før jeg ble gravid med den første, og det har jeg nå også, to barn og ni år senere. Brystvortene er nok litt større enn før, men det skjedde under svangerskapet med den første, ikke under ammingen, og de er fremdeles ganske små. Jeg tror at hvordan kroppen forandrer seg under svangerskap og amming har alt med hormoner å gjøre. Selv har jeg ikke forandret meg etter to svangerskap, har fremdeles flat mage uten strekkmerker og pupper som ikke holder på tannbørsten. Venninnen min har også to barn, og har forandret kropp fullstendig, med både strekkmerker og kilo. Vi har begge ammet, og har ganske lik livsstil. Det er bare å se på mødrene våre for å finne ut hvor årsaken til forskjellene ligger, vi er begge kopier av moren vår.

Og å si noe slikt på et program rettet mot unge jenter, er bare dumt! Om man ønsker å amme eller ikke får bli en privatsak, men en slik fremmedgjøring av kvinnekroppen provoserer med kraftig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...