Gå til innhold

Dere som bor i Krogstadelva/Solbergelva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe... vi får se da vet du! Kanskje dømmehuset er nettopp der! Vi håper å få eget hus før sommeren i hvertfall! Med minst tre soverom, stort kjøkken og stor hage. Badet må også være ganske stort... Kravstor er a og gitt!! Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, klart det, skal bare vinne i lotto på lørdag, ringer når det er i boks jeg;) Hihi...

Gratis tomt her? Heldigsnusken, hvor her da? Ikke på nye dammenfeltet vel? *misunnelig*

Skrevet

Kjøp et hus dere, og gi tomta til oss ;) hihi

Skrevet

Bodde på Konnerud før jeg ble mamma, og er fint der oppe. Mamma bor der ennå. Men det begynner å bli greie priser der også gitt.

Skrevet

Ja har lagt merke til det. Og minst 4 mill har vi ikke så Asker utelukker seg selv dessverre....

Skrevet

Litt kravstor må en jo være! ;)

Hmm.. Hvor tomta ligger? Og jeg som er så kjent der oppe da gitt.. Jeg kan i det minste finne veien dit da om ikke annet. Er ikke så langt unna det senteret. (eller hva jeg skal kalle det! hehe) En vei inn til venstre ett lite stykke unna. Var ikke så mange hus der foreløpig. Noen drev å bygde sist vi var oppe å kikket. *husker ikke navnet på veien, må spørre bestefar en vakker dag*

Skrevet

Men nå er det natta for meg... Min tur til å stå opp med småtten i morgen... Sov godt jenter :)

Skrevet

Hehe, å DER ja:p

Send meg en PM når du finner det ut, så skal jeg fortelle hvor jeg bor:)

Er iallefall rett ved det derre senteret;)

Herlige bilder fra fotografen forresten.

Skrevet

God natt! Tar kvelden vi og! *trøtt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...