Dronningen! Skrevet 13. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 13. november 2007 * Skriver inn i personlighetsboka mi - pragmatisk!*
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #28 Skrevet 13. november 2007 Før jeg gjenforener topplokket med legemet, må jeg veie og måle fangsten i god, gammeldags fiskerstil. Denne storlaksen kvalifiserer til Mensa. Meningsfylt, Skarp Aftensmat.
danieI Skrevet 13. november 2007 #29 Skrevet 13. november 2007 hehe nei og jeg skal sende trusselbrev til nissen, orker ikke flere firbeinte spyrosa teite småhester! gah
Gjest Skrevet 13. november 2007 #30 Skrevet 13. november 2007 Synes Bratz er kuult jeg da og det gjør 3 åringen også Heldigvis har hun 50 stk hun kan arve fra eldste.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #31 Skrevet 13. november 2007 Min er fortsatt mest intressert i å suge på føttene sine...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #32 Skrevet 13. november 2007 LOTP, du kan ikke mene at du synes det er kult med halvnakne, totalt uproposjonale og virkelighetsfjerne idiotdukker som i tillegg er oversminket og skal fremstå som forbilder for barna dine? Hva sier mamma når en av de små herlighetene kommer og vil gå i "horeklær" ala Bratz?
Gjest Skrevet 14. november 2007 #34 Skrevet 14. november 2007 Ingen barn blir horer av å leke med Bratz:) Dessuten har dukken former....hvis man sammenligner med andre dukker i samme kategori. Har aldri skjønt hva som er så galt med Barbi & co.....men mulig jeg er litt blond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå