♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #26 Skrevet 13. november 2007 Mener du at jeg skal stå på fisketorget allerede på lørdag da? Etter å ha testet på fredag? Døh, med det ryktet du har, blir jeg sykemeldt iallfall ut helga. Må nok stå på torget sjøl da, vet du. :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #27 Skrevet 13. november 2007 Tenkte vel at du skulle stå der første advent, slik at du fikk tiden til å komme deg på:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #28 Skrevet 13. november 2007 Hehe... Så omtenksomt av deg. :-) Kan jo skrive anmeldelse her på DIB etter testen, forresten. Så får vi vel Annie til å holde flabben til evig tid. Forresten - det aller beste ville jo være å sende dem alle en julestake med ønske om en god jul, et godt nyttår og snille, salige piker året rundt. :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #29 Skrevet 13. november 2007 Kjære Snuppert. Først må du lære deg å smøre slike mennesker som sitter foran den røde knappen......... Det nytter ikke sende batteri og det flotte jeg fikk i posten=) *blunkblunk* Kom så skal jeg lære deg et par triks=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå