Gå til innhold

DR::::::::::::::::::::::::::Yppert...............!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakken har kommet og mottatt=)

Takk så mye......nå skal jeg kose meg=)

*Smaaaaaaaaaaaaask*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maks effekt får du hvis batteriene er fullt oppladet... Det vil nok ta ett par dager for å fjerne det gliset etter den nytelsen du opplever:-) Kos deg vennen...PS. håper ikke modde kommer inn her får da, avslører hun hvem du er :-)

*smaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Hahaha... :-D Har du tatt avstøpning, Yppert?

Skrevet

Selvfølgelig:-) men prøver å holde dette litt hemmelig da det er så mye sletting av slike butikker inne på DiB:-)

Skrevet

Var det ikke jeg som kom med dette avstøpningstipset til deg en gang? Mener å huske det... ;-)

Skrevet

Må si eksemplaret var utmerket og enestående.

Helt lamslått over hvor stor den var......*dåne*

Smask, smask vennen batteriene er i boks=)

Modde kan da ikke gjøre et slikt overgrep på meg, når de har en anonymknapp har jeg rett å bruke den, så det vil krenke minne rettigheter som bruker....... *knis*

Skrevet

Stemmer det Prinzessin:-) en skikkelig bra ide du satte meg på!!! Har solgt mine hjemmelagde "Latex Super double Action med over-loaded høytrykksvibrator i rustfri titan og kobberlegering" Kondomeriet har faktisk bestillt opp mange eksemplarer, så jula er nok berget for alle seksuellt frustrerte fruer rundt norges land:-)

Jasså "anonym" mener du virkelig at du har rettigheterr som anonym? Gjelder ikke dette meg da? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ?????? Prøvde "anonymknappen" en gang og vips så var modde der å avslørte hele figuren bak anonymknappen... hrrrrmmmmfffffffff:-)

Skrevet

Haha... :-D Kan jeg regne med julegave jeg også, da? Ikke i den frustrerte seksualitetens navn, men bare som en takk for idéen. Ser for meg at den vil passe fint på peishylla. Peishylla, ikke nattbordskuffa, hørte du? Passer jo forsåvidt begge steder, hvis vi tar ordet peishylle litt nærmere i øyesyn. :-)

Skrevet

Tenker du ville fått litt forklaringsproblemer til gubben din når han så det prakteksemplaret ligge til pynt på Peishylla:-) Han hadde fått komplekser stakkaren:-)

Skrevet

Ikke hvis han fikk gjøre hva han ville med den - på kjerringskaberakket, såklart. ;-)

Skrevet

PHUUUUUUUUUUUU.. Nå ble jeg nervøs gitt:-)

Skrevet

Hehe.. Men du har vel tenkt over det faktum at en av de praktfulle latexstakene dine kan ligge innpakket og fint plassert under juletreet til Rune Rudberg?

Skrevet

Ingen fare:-) til og med fisringen til han ville nok hatt problemer til og takle denne gaven:-)

Skrevet

Men gubben MIN gjorde deg nervøs...! Hahaha... :-D Har jeg tendens til å skremme menn over til det andre laget, mener du???

Skrevet

Ikke akkurat det nei:-) Men problemet er at jeg har sett rompa til den andre du pratet om, men ikke gubben din sin:-)

Skrevet

Du ror deg godt i land for tiden, må jeg si. Kan ikke konkludere med annet enn at du er imponerende armsterk. *sukk* ;-)

Skrevet

hADDE DU SETT MODELLEN, SÅ VILLE DU NOK FORSTÅTT HVORFOR JEG VAR ARMSTERK:-)

Skrevet

Hehehe... Trodde ikke du hadde behov for selvhjelp jeg, så ettertraktet som du er. ;-)

Skrevet

tenkte vel mer på intimvask og andre daglige gjøremål enn det tullet du snakker om vennen:-)

Skrevet

Intimvask ja, den er jeg med på. Men hva er "andre daglige gjøremål"? :-)

Skrevet

hehe.. det var da irriterende så mye du skulle vite nå da:-)

Skrevet

Nei, vi kan godt la det bli med det jeg allerede har fått snusen i. :-) Skal ikke ha nesa for lenge oppi skrittet på folk, er jo ingen goddamn dvergschnauzer heller da. :-) Let me know hvordan det går med julesalget, forresten - kan gjerne ta en tørn her nede i Bergen, coprodusent som jeg tross alt er. Ha stand på fisketorget, for eksempel, og reklamere med unik ferskvannsål fra Trondheim. Var det en god idé?

Skrevet

hehe.. ikke dum ide det der heller:--) Kan jo sende ned en kasse med hjemmeproduserte "delikateser" så kan du selge dem på fisketorget:-)

Skrevet

Den er grei. Og det er også jeg, så jeg tar bare provisjon. Og frynsegoder, såklart. ;-)

Skrevet

helt i orden det vennen:-) Tar første fly ned på fredag, så får du teste ut alle sammen så vi er sikre på at de virker:-) Vil jo ikke ha noe reklamasjonstull fra fortvilte kunder eller at ryktet mitt skal bli ødelagt heller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...