Libido- Skrevet 13. november 2007 #26 Skrevet 13. november 2007 Jepp slik er vi også, sier det mange ganger pr. dag.
Pixie Power Skrevet 13. november 2007 #27 Skrevet 13. november 2007 Flere ganger om dagen, også i sms når vi ikke er sammen. Og det mister ikke "effekt" eller betyr noe mindre selv om vi sier det ofte. Er like mye følelser bak det, og vi liker å si det til hverandre. Vi er bare sånn :-)
Devil in disguise Skrevet 13. november 2007 #28 Skrevet 13. november 2007 He he he.... kansje jeg og sambo er rare for det er ord vi aldri bruker.Det blir så stivt og rart at vi holder på å le oss ihjel... mister litt av virkningen da gitt c",) "Glad i deg " passer vår væremåte og språkbruk best.
Hera Skrevet 13. november 2007 #29 Skrevet 13. november 2007 Vi sier "jeg er glad i deg" flere ganger om dagen. Jeg elsker deg sparer vi til litt mer "spesielle" anledninger:0)
Pixie Power Skrevet 13. november 2007 #30 Skrevet 13. november 2007 he he, da består livet vårt av spesielle anledninger ;-D
Mamma Mirabell Skrevet 13. november 2007 #31 Skrevet 13. november 2007 jepp her blir det mange ganger.. men har liksom ett kalle navn på jeg elsker deg som vi bruker mest og så blir det "jeg elsker deg" før vi legger oss
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2007 #32 Skrevet 13. november 2007 Hmmm, ja, kanskje det.. Sier det nok ofte. Hmmm. Men det betyr jo ikke at det det føles mindre bra for oss eller at man tviler på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå