mamma til en prinsesse Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Vi sier det hver gang vi prater i telefon og legger på, når vi legger oss, når vi går fra hverandre. Blir ganske mange ganger på en dag. Dette har vi gjort siden vi ble sammen for 7 år siden. Andre som er sånn???
lille je Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Aldri. Fordi "jeg elsker deg" ikke akkurat høres bra ut på trøndersk....
SaDa Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Ikke hele tiden, men blir noen ganger hver dag ja:)
Prish Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Vi sier det, men prøver å ikke si det for ofte. Vi synes det mister litt av det spesielle hvis vi sier at vielsker hverandre i "hytt og pine". Vi elsker hverandre;o)
LadyLuck & Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 var sånn før, jeg er sånnenda, men etter "pausen" vi hadde i fjor, ikke så mye fra han,men varmer ti ganger mer hver gang han sier det (men savner at han sier det oftere)
høstbarn:) Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Sier det jevnlig. Kanskje litt mindre etter at vi ble foreldre, fordi vi har vært slitne begge to. Gidder ikke å si det bare for å si det. Er ikke like glade i hverandre når vi er desperat etter søvn. Vår lille gutt på 10 mnd var våken 3 timer i natt:( Men desto koseligere når vi da sier det til hverandre:)
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Sier det i blant. I alle fall ikke hver dag, da tror jeg at jeg hadde slått han i hodet. Hadde blitt for slitsomt.
Mor di! Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Et par ganger i måneden, kanskje... Ikke ofte, men det faller likssom ikke helt naturlig i dagligspråket. Av og til rett før vi sovner
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 jeg aner ikke hvor ofte vi sier det men det blir en del ganger om dage ja. sier det hver gang jeg får lyst for det er jo det jeg føler.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Ja, vi sier det når vi legger oss, snakker i tlf, når vi drar fra hverandre, eller vi kan si det b are sånn plutselig i hverdagen...
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. november 2007 #14 Skrevet 13. november 2007 Sier det ikke så ofte som dere gjør, for da føler jeg at det bare blir en "greie", som man må si uten at man nødvendigvis legger noe i det. Da blir jo meningen helt borte. Sier det nok relativt ofte fordet, men ikke i nærheten av hva dere gjør. Sier det når vi mener det og føler det der og da.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. november 2007 #15 Skrevet 13. november 2007 minst 1 gang om dagen )
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 13. november 2007 #16 Skrevet 13. november 2007 vi sier det når vi snakker med hverandre på tlf, når vi legger oss, når vi er sammen i stua, når vi skal dra noe sted hverfor oss.... Vi sier det veldig ofte. og jeg liker det sann. Vi har vært sammen i 4 år, men vi sa ikke at vi elsket hverandre før vi hadde vært sammen i ca 1,5 år. han fikk ikke lov å si det til meg, for jeg viste at hvis han sa det før, så hadde ikke jeg klart å si det samme tilbake. Jeg ville være sikker på at jeg elsket han før jeg sa det. og jeg brukte god tid....
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 13. november 2007 #17 Skrevet 13. november 2007 Ja det gjør vi! på alle måter vi kan.. jeg synes det er sånn det skal være!!!!
xxxo Skrevet 13. november 2007 #18 Skrevet 13. november 2007 så og si alltid minst en gang om dagen.. når vi sier god natt og noen ganger sånn ellers. og min samboer sier at han elsker meg - på trøndersk. hva er gæli med det da?
flashdancepants Skrevet 13. november 2007 #19 Skrevet 13. november 2007 Vi sier det ikke så ofte, det kan gå dager og noen ganger uker. Men jeg føler at vi sier det "nok" -- jeg tviler aldri på at han gjør det.
*Lissi* Skrevet 13. november 2007 #20 Skrevet 13. november 2007 Aldri. Ikke for at vi ikke elsker hverandre. Sier heller at vi er glad i hverandre....mangen ganger hver dag:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 13. november 2007 #21 Skrevet 13. november 2007 Vi gjør det samme som dere, sier 'jeg elsker deg' hele tiden.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. november 2007 #22 Skrevet 13. november 2007 Hele tiden, hver dag;) Når vi legger på i tlf, på slutten av hver sms,når vi står opp, når vi legger oss, og ellers sånn innimellom iløpet av dagen=D Vi har ogsåvært slik siden vi ble sammen for 7år siden=D
PlinkiPlonk Skrevet 13. november 2007 #23 Skrevet 13. november 2007 Han er nok flinkere enn meg å si at han er glad i meg, ellers elsker meg enn hva jeg er. Er ikke så flink med så store ord, blir nesten brydd, men blr kjempeglad når hans sier det, helt plutselig!! Gjerne visst jeg er engasjert og forteller han noe, så kan han plutselig ta rundt meg å kysse meg og si "jeg er så glad i deg, mor". Kanskje en 3-4 ganger i mnd??!! Vet ikke, har aldri tenkt på det, men vet vi er veldig glad i hverandre fordi om vi ikke sier det hver dag.
fox`y Skrevet 13. november 2007 #24 Skrevet 13. november 2007 ja si d vær gang vi prate i tlf,lægg oss,når handrar på jobb osv..ganske mang gang iløpet av dagen for å si d sånn:) han si:eg elsker deg hehe og å æ si: æ ælske dæ...
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 13. november 2007 #25 Skrevet 13. november 2007 noen ganger 1gang i uken..andre ganger nesten hver dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå