Gå til innhold

Hahahahaha Jeg er bedre enn dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette innlegget burde ha vært på Kranglesiden og ikke 3. trimester. Ganske barnslig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det kvalmeste og mest prippne jeg har lest på lenge, håper ikke ungen din blir like kvalm som deg, barnslig rett og slett, skal du skrive for å være ekkel , så stikk til kranglesiden, og skrive anonym er ihvertfall latterlig, greier ikke stå for hva du sier en gang , haha,

Skrevet

hehe hu har sikkert bare en dårlig dag...å vill provosere oss her inne litt ekstra ;)hver sin lyst...

Skrevet

Jeg syns jeg har gått opp lite, jeg som bare har gått opp 3 kilo.. men åssen kan du si at du har gått opp minst.. det er sikkert mange her inne som ikke har gått opp i det hele tatt.. og sikkert flere enn deg som ikke har fått noen strekkmerker..

Skrevet

Hehe... Sitter og gliser for meg selv når jeg leser dette..

Skjønner jo at folk velger anonym-knappen når de spør om ting som kan være flaut og sånn.. Men når man faktisk må være anonym for å forteller hvor fint og flott man har det, ja da ringer en liten bjelle hos meg...

Jeg har et helt normalt svangerskap jeg.. Hatt en del plager, men så tenker jeg at da kjenner jeg jo faktisk at jeg er gravid også.. Har lagt på meg en del, men det gjør ikke no.. Jeg strutter og synes det er fint jeg ;o) Det skal liksom synes og kjennes at man er gravid.. Jeg er så glad for at jeg faktisk får lov til å sette et liv til verden, og ingen skal få ødelegge min gode følelse i allefall... Så ikke la oss provosere av sånt tull.. Vi leser, gliser, så fortsetter vi normale og litt mer voksne, som føler oss gravide, med/uten plager, å prate på de andre litt mer koselige trådene ;o) Ha en fin dag....

Skrevet

Det er bare en som tuller seg. Tipper det er en mann

Skrevet

Haha, jeg visste det skulle bli masse sure damer her, men det er dumt for dere, for jeg er verken sur eller har et dårlig svangerskap.. hehe, deilig!!!

Men jeg må da få si min mening om hva jeg mener og åssen jeg har det, deiligå se at det er mange med hormoner her, det tyder på at dere er gravide og har det jævlig.. hahahahaha

Skrevet

Tipper det er en som har slitt så lenge uten å ha blitt gravid, at hun har gått inn i en form for psykose... Stakkars :-(

Men godt hun kan få ut litt her, sikkert ikke så lett for henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...