Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke fått et eneste strekkmerke, og jeg er minst og veier ikke like mye som dere! Jeg har et PERFEKT svangerskap
Turbo 01 og Sleepy 07's mamma Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Takk for en god latter i kveld!!!! LOL
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Bare hyggelig, takk i like måte, jeg ler meg i hjel jeg og!!
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 hehe, det er frustrerende å lese i det nye Gravid-bladet intervjuene med noen damer som bare hadde enkle svangerskap, sånn som hun som ikke oppdaget at hun var gravid før hun var 5 mnd på vei! Kjenner jeg blir litt sur her jeg sitter, med kynnere, vond rygg og et bekken som begynner å fortelle at det er her.. Eller å lese i BA om hun som sprang på fjellet (stoltzekleiven) dagen før termin... Ikke akkurat meg, nei!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Nei dte er jo det jeg sier jo, jeg har et bedre svangerkap.. hehe, hadde sex i går jeg, og i dag har jeg vært i butikken (sykla) Og på shopping i byen, jeg kan fortsatt gjøre mere.. hehe.. Og jeg har 14 dager igjen til termin, sier bare heldige meg jeg:)
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Å, sorry;) Fint for deg at du er så bra - du får vel en kolikkunge (er det ikke sånt man skal si - aldri være positiv for at noe er positivt?) Du får ha sex for alle oss andre, du da:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 jo takk for det! Skal ha litt sex for dere og jeg vettu! Er da ikke sikker jeg får noen kolikkunge, men aldri si aldri.. nå har jeg det iallefall suuuupert
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 hvis d r d som er perfekt svangerskap, ja da deler du den m mange... mitt 4 svangerskap, null strekkmerker og piercingen sitter like fint i navlen... men hvordan i helvete kan du påstå at du veier minst??
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 For en person du er da! Jeg driter vel i at du ikke har fått en ENESTE strekkmerker... Selv om jeg har lagt på meg litt, så har jeg sex ganske ofte og er ute på shopping!!!! Er ikke bare du her i verden som kan det vet du! Er forresten i uke 35+2. Men hvordan i all verden vet du at du er bedre enn alle andre her inne?! DET lurer jeg litt på... Håper du får en kolikkunge sier jeg bare...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 He he he...hakke mye å gjøre på du blondie.....Stakkars deg.....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Tydeligvis ikke du heller siden du vet at du er bedre enn alle andre her inne! Synes egentlig mest synd i deg jeg...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Hahahaha dere er nerder assa! Jeg har det bare best, trenger ikke bli hissige og misunnelige!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 Fy flate så stygg du e!!! Håper du at ungen skal få kollik fordi moren provoserer deg!!! Synes synd i barna dine jeg då... Det e f... meg noe av det styggeste jeg har lest her inne ever. Du håper ungen ska ha det vondt fordi du ikke tåler innlegget til moren. SJUKT!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #14 Skrevet 13. november 2007 Jeg har heller ikke fått stekkmerker... Har 20 dager til termin g har hatt ett ganske fint svangerskap:-) Shopper julegaver og koser meg om dagen. Kjekt det e fler som har det ganske ok.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #15 Skrevet 13. november 2007 må nok skuffe deg med det at du påstår at du er bedre en alle andre...har heller ingen strekkmerker og har hatt et jævli fint svangerskap der jeg ikke har hatt noen symtomer annen en at magen har vokst...å jeg har termin om 10dager..å syns faktisk synd i de som sliter seg gjennom svangerskapet,det er ikke noe å skryte av at en har hatt det så fint,for stakkars dem som ikke har hatt eller har det så enkelt,så pass nå litt på hva du sier og ikke sier...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #16 Skrevet 13. november 2007 Det som er så komisk er at du HI er så stolt av at du liksom er best men hvorfar da vær anonym??? Redd for noe??? Kan ikke vær akkurat så stolt hvis du ikke tørr å si hvem du er!
roannima Skrevet 13. november 2007 #17 Skrevet 13. november 2007 Barn som får barn? Bare spør. . . . . . Er nok slik at den som roper høyest og attpå til gjemmer seg bak anonym knappen er den som innerst inne sliter mest og har dårlig selvtillitt. . . . Å rope høyt på denne måten er en forsvarsmekanisme for å veie opp sine EGENTLIGE dårlige tanker. Jaja . . . Får håpe du revner litt. . . Så du får "litt" følelse av hva ett svangerskap KAN føre med seg da. Lykke til.
MilleFeu Skrevet 13. november 2007 #18 Skrevet 13. november 2007 ha ha er det noen som er fulle her eller?? Så mye pussig man skal lese.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #19 Skrevet 13. november 2007 hehe..ja du ler sikkert like mye når du ligger der med revna mus hi..haha!!! tine
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #20 Skrevet 13. november 2007 Godmorgen damer Ærlig talt- vi lar oss vel ikke hisse opp av et sånt tulleinnlegg.. Synes det hadde vært mye hyggeligere her inn om vi kunne holde oss til de seriøse innleggene- og ikke svare på slike som dette. Ha en god tirsdag
Maud Skrevet 13. november 2007 #21 Skrevet 13. november 2007 Så fint at du har hatt et perfekt svangerskap :-D Dere andre - skjønner dere ikke at dette er en dame som tuller med dere og med andre som skryter? Det er da bare dumt å svare surt på et sånt innlegg. Hopp over det hvis det provoserer.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 13. november 2007 #22 Skrevet 13. november 2007 Nå måtte jeg bare le. Tydelig mye hormoner her, ja. *ler* Ikke skal man syte og ikke skal man skryte. Har vært av dem som syter - mye vondt, men må le av dette her. Håper ungen din får kolikk og håper musa di revner. Ha, ha, ha. Dette var bare gøy å lese :-) Lykke til, HI, med ditt fantastiske liv. Men et lite alvorsord på slutten; Vi er alle vinnere - for vi skal få verdens fineste gave! (den var dyp) Ha en strålende dag, damer
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. november 2007 #23 Skrevet 13. november 2007 Hvis det du sier er sant skulle jeg gjerne vært i dine sko, jeg;o) Jeg har allerede vært møkkalei dette svangerskapet i noen uker (er 34+1)... kroppen verker, magen er STOR, jeg er både sliten og kvalm, har gått opp over 20 kg, får ikke sove om natta, osv, osv.... hehe Var like møkkalei forrige gang, og gikk opp 23 kg den gangen. Gikk jo ned igjen 30 kg kort tid etter fødsel da (veide 50 kg og er 169 cm høy), så skal ikke klage på at kiloene var vanskelige å få av igjen:o) Fikk strekkmerker på lårene og rumpa sist gang(+ noen på puppene). Denne gangen har jeg fått ett strekkmerke på den enorme magen;p Men det gjør ingenting=) Det finnes mange som har det enda verre enn meg igjen.. hehe Kos deg med svangerskapet du, HI.. Du er jo heldig hvis det er så lettvindt som du påstår:o) *flire*
kokosyklus Skrevet 13. november 2007 #24 Skrevet 13. november 2007 Ha ha ha ha folkens! Dette er jo bare et tulleinnlegg! Kjære vene!
Gjest Skrevet 13. november 2007 #25 Skrevet 13. november 2007 Dette innlegget er jo bare kødd, det er ikke noe vits å engasjere seg en gang. Sikkert en 14 åring som har funnet at det er gøy å hisse på seg hormonelle gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå