Gå til innhold

hvor mange er vi igjen her inne no mand 12.11-07?


babypoh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 dager igjen her og termin 19.nov.

 

Veksler mye og hyppig mellom å føle det fantatisk med denne store magen og fortvilt og overbevist om at det er evig lenge igjen....;) Tragikomisk her jeg sitter;)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg også, 5 dager over termin. Fikk bestilt overtidstime i dag den 21.11, så da skjer det forhåpentligvis uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.. Jeg skal inn til ks mandag 19 nov.. så jeg veit med 100% sikkerhet at lille Kaia-Benedicte kommer da.. Har egentlig termin mandag 26 nov..

Lykke til alle sammen, og for dere som går overtid, håper virkelig noe skjer hos dere snart..

Sender masse fødestøv til alle sammen her inne***************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 2. november, så er 11 dager over i dag... Og det er jo utrolig festlig kan man si :o(

 

Har heldigvis fått time til overtidsvurdering i morgen, så da får vi vel endelig vite litt mer om når vi kan komme til å få se det lille nurket vårt...

 

Samboer har bursdag i morgen da, så hadde vært supert om h*n kom i løpet av morgendagen :o) ...men har vel egentlig gitt opp alt som heter håp for lenge siden...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...