Gå til innhold

hvor mange er vi igjen her inne no mand 12.11-07?


babypoh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også her, men skulle ønske jeg ikke var det hehe:) Har termin 27 nov og venter bare på vesla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også her, 11 dager til terminen 23.nov :-)

Snart er det jul, og da har vi babyen hos oss alle sammen, DET er ihvertfall sant :-)

Stå på og hold ut alle sammen, i enden venter en STOOOOOOOOOR gulrot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 27/11, deretter ble den flyttet til 05/12, saa jeg tillater meg aa jonglere litt mellom november o-g desember klubben. Men siden jeg har saa mye smerter ser det ut som at jeg kommer til aa bli november-mamma.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her,jeg. Termin fra ord.UL ble satt til 23.nov.,så har halvanna uke igjen. Tenkte jeg skulle føde nå på onsdag,for da har jeg selv bursdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her også, med termin den 29.11 - venter på den lille frøkna vår nå!!! Blir spennende å se hvor mange som tipper over i desember mnd da.. Var jeg slem nå..?? :)

 

Godt å høre at det er mange som er lei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e fortsatt her, termin idag, så håpe ikkje d e så lenge eg e her:) men klumpen har d visst ikkje travelt. Eg ska klare nokre dagar t, sjølv om me glede oss veldig t å treffa babyen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, her!!!!!!!!!!!!!!!! "vifter høyt med beggge armer"

 

Termin 11.11, men ikke sett noe til han foreløbig så sitter nå her å koser meg på novemberklubben sammen med alle andre rugende, ventende og forventningsfulle damer jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er her jeg og..

 

2 dager til menstermin og 8 dager til UL termin... Håper jeg slipper å gå overtid..men men..for hver dag som går er vi nærmere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...