Gå til innhold

er det noen her som har tilgitt utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

PS:

du klarer deg alene!!!

Når jeg leser hele tråden en gang til, anbefaler jeg deg faktisk på det sterkeste å gå fra han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen for en drittsekk.. Jeg har aldri opplevd noe sånt, men det viktigste er at du tenker på deg selv. Kan du klare å tilgi han å stole på han igjen??

Skrevet

Vet du hva, etter at han har gjort noe sånt, så handler det ikke først og fremst om hvorvidt du kan tilgi han, det dreier seg faktisk om hvorvidt han kan vinne tilbake di kjærlighet og tillit! Det er han som har brutt løftene overfor deg, og det er han som må jobbe for å få deg tilbake igjen.

Det å tilgi er noe du i tilfelle gjør for din egen del, ikke for hans. For meg er det å tilgi å si til meg selv " jeg lar dette ligge for min egen sjelefreds skyld". Å tilgi er ikke det samme som å si at det er greit eller at det er glemt.

Jeg har prøvd å tilgi utroskap. Min ex var utro, men jeg tok han tilbake, og vi begynte å jobbe med forholdet og tilliten igjen. Men det skar seg, for etter 5-6 uker syntes han at det var på tide at jeg glemte det som hadde skjedd, og at jeg bare stolte på han igjen. Da var han ikke interessert i å bygge opp tilliten oss i mellom lenger, og mente at jeg bare fikk tåle at han reiste på hyttetur en uke hvor også hun (men ikke jeg) skulle være med. Derfra gikk det verre og verre, og tilslutt gikk det ikke mer.

Reis bort noen dager, få litt luft mellom deg og han. Dra til en god venninne eller til familie, til et sted der du kan snakke og snakke om det. Det å prate om det kan gi deg nye perspektiver på det som har skjedd. Ikke sett deg ned nå og ta noen avgjørelser eller bekymre deg for framtida. La utspillene være hans, om han virkelig angrer og vil ha deg i livet sitt så må han vise det både i handling og ord.

Ta vare på deg selv! *stor klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...