PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 Forfatter #51 Skrevet 11. november 2007 Ja huff, tyr eg til personangrep så e det tåpelig osv. Men gjør andre det så må alle fint tåle det...hater jo ikke kranglesiden for ingenting. Djesøs...så det skal SÅ lite til for at folk ikke gidder (!) å ta meg seriøst? Tåpelig måte. Så hvordan skal eg vinklen den da? Var den ikke pedagogisk korrekt?
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 Forfatter #52 Skrevet 11. november 2007 Nei, som å indikere at kristne e lett påvirkelige! Ikke usaklig i det hele tatt, og aldeles ikke unødvendig. Det ER svakt å måtte ha en tro å klamre seg til for å få et fullverdig liv. Ikke usaklig for meg, for eg har enda til gode å få argumenter fra en kristen som IKKE e bibelsitater. ikke det? På ungdomsskolen ble vi da vitterlig tvunget med på julegudstjeneste. Ja selvfølgelig gjør eg det. det e jo religion eg diskuterer for svingende. Hvorfor e det respektløst. det e jo det du sitter å gjør. du tolker det eg skriver slik du vil det skal stå. Klart du ikke gidder å svare på punktene, og selvfølgelig har eg ikke skrevet de selv. dette e utdrag fra Bibelen. Mulig det, eg liker ikke tanken på at de e døpt i det hele tatt. Men eg ser heller ingen grunn til å gi deg noe mer informasjon om hvorfor. Det e rett og slett en privatsak og har ikke så mye med dette å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #53 Skrevet 12. november 2007 jeg er i mot krig og fred og religion og politikk og aånn, for det sier vennene mine at jeg er. Det er så ukult med religion, lissom. Man følger bare strømmen, lissom, og hører på det prestene sier. Klarer ikke tenke selv, vett du. Jeg har døpt barna mine da, men det var bare for å få presanger, lissom. Åsså er det så innmari kjekt når de blir fjortisser som meg, for da kan de stå til konfen og få ennå mer presanger, lissom. Trenger ikke ta seg bryderiet med å døpes da, det er så mye stress. Slipper å tenke selv de også, på en måte. Jeg er vedlig mot religion, asså, for da tenker man ikke selv, superteit å følge det andre sier lissom. Peace and love og fred på jord! Kozzz og klemzzz
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #54 Skrevet 12. november 2007 Skal vi se. Du er jo den største hykleren. Hvis du ikke visste det kan barna dine også konfirmeres borgelig. Det er veldig kvalmt med ukristne fjortiser på konfirmasjonsleir som snakker om hvor kjedelig det er med gud og jesus og sånt lzm. Hva mener du med fordel? Er de kristne er det vel ikke en ulempe å bli døpt når de er 14? Ser også at du har tatt en hel del bibelsitater ut av kontekst. Hva med å lese bibelen og så komme tilbake? Måten du debatterer på goodyear holder ikke mål. Og du sire at barna dine "Dessverre" er døpt. Dessverre? Det var jo så fint for deg at de fikk en "fordel" om 14 år..
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #55 Skrevet 12. november 2007 Også skjønner jeg ikke hvordan man kan være for eller imot religion (ikke relegion)
Gjest Mayflower Skrevet 12. november 2007 #56 Skrevet 12. november 2007 Vær snill å lær deg at det heter religion da, og ikke relEgion...
Piri Skrevet 12. november 2007 #57 Skrevet 12. november 2007 Gud bedre! Nå har jeg rota bort over 10 minutter av mitt liv på å lese dette mølet. Jeg tror jeg må få meg en hobby....hekling eller noe........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå