Gå til innhold

..... (??)


november26 med liten prinsesse

Anbefalte innlegg

ja får håpe de koser jeg der inne.. hehe ;o)

 

jeg selv mener jo at mens termin min er 18 eller 19 sånn ca, men UL viste 26... så vi får bare vente å se...

håper hun kommer i helgen jeg... men vil ikke håpe for mye, for da blir jeg sikkert bare skuffet.. hehe ;o)

 

skal på kontroll igjen imorgen tidlig, lurer på om de har noe nytt å fortelle meg... er så spent.. hehe ;)

 

ha en fin dag ALLE sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kontroll til fredag igjen jeg, men håper å være ferdig innen da :) SÅÅÅ optimistisk - hehe!!!!

 

Jeg forstår ikke helt hva kroppen holder på m, jeg har jo slimet så mye - nå har det begynt med rennende klar væske/utflod - eller fostervann?? Hmmm...

 

Ha en fin dag alle fødeklare flotte damer :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mye du *lekker* så ville jeg ha sjekka det jeg...

lykke til;o)

 

 

nå har jeg rydda og vaska leiligheten, så er det en tur på graven til morfar og tenne lys og legge ned en krans...

ikke så morro, men må gjøres..

 

så er det hjem og støvsuge og vaske gulver.. må ta det litt puljevis, for blir så fort sliten om dagen.. skjønner ikke hvorfor.. hehe ;o)

 

ha en fin dag ;o)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere,nedtrykk og veldig lei.....

prinsessa prøver å sparke seg ut av mammas mage...håper hun finner riktig vei ut veldig snart:)

 

ingen tydelige tegn til at noe skjer i nermeste fremtid,men en kan altids håpe.....:)

 

lykke til alle sammen.

 

hilsen november 26

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hilsen november 26... ??

 

flere med samme nick som meg, eller bare samme termin dato kansje..??

 

hehe, morro ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke deg som hadde skrevet det altså..?? Trodde det jeg, skjønte bare ikke hvorfor det kom med anonym...?? jajaja

 

Hvordan har dagen vært her inne????

 

Jeg lekker og lekker, tror muligens det er fostervann gitt.. mulig jeg bør ringe og få det sjekket.. Tar en tlf litt senere.. kanskje de hadde strippet meg i såfall - og fått litt fart på saker og ting..??

 

Enn November og Solstrålen - og alle andre...??? Noe nytt??? Noen nye tips?? :):)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei var ikke meg, hvorfor skrive hilsen november26, for så å trykke på anonym????

 

ring du, bedre å sjekke engang for mye enn engang for lite, vertfall hvis det er fostervann!!!

 

ikke noe nytt her, har spist komle i dag,og tråkket masse rundt om kring, nå er jeg helt sliten og ligger henslengt på sofaen og må tisse hver 3 minutt... hehe ;o)

 

lykke til, håper noe skjer for deg ikveld da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fått vår lille jente - hun kom i går den 15.nov kl: 07.02. Jeg ringte og sjekket evn lekkasje, ble lagt inn onsdag kveld. Uten rier eller noe som helst. Klokken 4 satte riene i gang, hun ble født i løpet av 3timer. Litt i det kjappeste laget... Har kommet hjem nå, hun er så fin. Vi er kjempestolte! Skjedd noe mer hos dere andre ???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye tudelu :)

Kommer dere så fort hjem dere da ? :)

Ja prinsen vår kom på 2 timer,men tror nokk det er pga alt det vi har gått og kjent på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, Solstrålen - så deg ikke!! gratulerer til deg også!! Såå moro!!

Ja, dro hjem - alt er bra med vesla og meg. Ingen grunn til å være der da, så sant man ikke føler seg usikker på noe!!

Ja, vi har jo flere kjent litt forskjellig lenge - hihihihi

 

November 26- Come on, come on :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...