Gå til innhold

..... (??)


november26 med liten prinsesse

Anbefalte innlegg

kvalm, rier og diare...

NÅ må det vell skje noe snart...??

 

nei får gå å *legge* meg,søvn blir det ikke, men kan da prøve slappe litt av under dyna...

 

ha en fortsatt fin kveld alle her inne ;o)

 

(jeg prøver å være positiv, men skal innrømme at jeg begynner å slite kraftig nå.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle ønske det var meg hehe:)

 

Krysser fingrene for at det skjer noe for deg nå og for meg hehe:) Har du termin 26 nov?

 

Uansett lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp termin 26 november, men hun holdt på å komme 9 oktober,så låg på sykehuset 4 dager med ridempende midler for å stoppe fødselen...og etter det har jeg hatt MYE vondt, ellers kunne jeg godt ha gått helt til termin jeg, men begynner bli litt lei nå :(

blir så sliten av konstant å ha murringer og små vondt...

 

men som sagt i dag har jeg VONDT og riene er nå på 5 min mellomrom, har vert det i ca 1 time, men håper de blir litt tettere, for da kan jeg dra på sykhuset og håpe at det er noe på gang og ikke bare lureri..hehe ;o)

 

takk for kryssede fingrer, krysser igjen til deg ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at det hjelper og bevege seg... jeg klarte ikke det.. det stoppet på meg... det var sykehus som sa.. prøv og gå litt... med en gang jeg hadde klart og tvinge meg i søvn ga det seg...=( skjønner godt at du er sliten.. hadde det slik.. så er det bare mens smerter...=(

krysser fingrene for deg... lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til november26!!

 

Tror neppe du får sove noe nå- når riene kommer så tett...?? ;) Opp å gå, det hjalp for meg - da hjelper du i alle fall tyngdekraften!!

 

Håper du kan få i gang fødsel for fullt nå - så du kan slippe og slite med smertene dine noe mer!!!! Vet du har hatt laaaaange dager i det siste!!

 

Tenk positivt - mAAASSSSE fødestøv din vei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg er her enda jeg vett du...

ble litt søvn, men ikke mye.. hehe

men litt er bedre enn ikke noe..

riene/kynnerene er her enda,5-7min mellomrom...

skjer jo aldri noe mer, blir gal jeg...

i dag skal jeg ut å gå,og gå,gå enda litt mere... hehe

hjelper ikke det skal jeg legge meg på sofaen og grave meg ned under dynen, med masse godteri og synes synd på meg selv.. hehe ;o)

 

hadde det ikke vert for disse hersens smertene kunne jeg vert gravid i 1 år til jeg asså, for nyter igrunn å være gravid,og er super stolt av magen min, men så lei av å ikke sove,gå rundt å være gretten, gråte for ingenting og konstant ha en eller annen form for smerte...

menmen, er ikke så lenge igjen uansett nå forhåpentligvis.. hehe ;o)

 

krysser det som krysses kan for alle her inne jeg ;o)

 

ha en fin søndag og kos dere med alle fedre på farsdagen!!!

 

klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Først en stor trøsteklem til deg *kleeeem*

For føler med deg nå altså,håååper det skjer noe snart ,sikker på at når det skjer så skjer det i en kjempe fart :)

 

Det gjrode det for meg ihvertfall :)

Vannet gikk kvart på ett,kjørte på sjukehuset ,var der litt over halv 2 og kvart på 3 var lille prinsen vår ute:)

 

Kommer innom og sjekker igjen i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært spent på om du kom til å være med oss her i dag November26!!

Føler virkelig med deg!!

 

Nå tenker jeg liksom at: ingenting skjer, ingeting kommer til å skje på leeenge- med MEG altså :)

Nå er jeg bare leilei og atter lei - syntes de falske lure greiene blir mindre og mindre... aiaiaiaiaiaiaiai..

Og nå som jeg fikk beskjed på fredag at babyen vår er 3200g og hun ligger klar - så ble det helt stille med disse falske forhåpninger..

 

Jaja, middag hjemme hos mine foreldre i dag - prøve å se på alt det positive i dette. Jeg og, er jo SÅ stolt av kula mi, men ei de plagene rundt!!

 

Ha en flott søndag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei nov 26

Skal ikke du ha planlagt ks da?

Om det er 5 min mellom riene må du jo bare se å komme deg til sykehsuet med en gang!??

Er fødselen i startgropen så får du jo ks nå - de venter ikke til 19 nov da.

I hvertfall har jeg fått beskjed om det.

Det er tross alt bedre å ta ks , før barnet er på vei ned fødselkanalen.

Lykke lyke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann ;o)

nei jeg skal ikke ha planlagt ks, må være noen andre du tenker på da... (?)

 

ringte sykehuset og trengte ikke komme der før jeg har 3 rier på 10 min,og jeg har 3 på 15....

ser ikke ut som de har tenkt å bli tettere med det første heller.. :(

men hvis ikke de tok seg opp eller ga seg iløpet av dagen, så skulle jeg komme inn til sjekk ikveld.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. Ikke sikkert du leser dette nå - mest sannsynlig er du i fødsel :-)

Jeg jeg tok feil av deg og ei anna.

Uansett har vi samme termin - altså 26 nov. men jeg skal altså ha planlagt ks om ei uke.

Lykke lykke til med fødselen! Håper den går unna når du først er igang :-)) :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var inne til sjekk igår kveld, ingen fødsel enda, men noe var på gang...

hadde rier, mange svake og noen sterke, ALLE de svake skulle bli sterke sa JM,så må nok gå hjemme en stund til...

men hadde ca 2 cm åpning da, så det er jo bedre en ingenting... ;o)

 

se det positive i det lixom.. hehe

 

ha en fin dag alle sammen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er spent på hvordan det går med deg:) Håper det har skjedd noe slik at du enten har eller snart har den lille babyen i dine armer:) Har termin dagen etter deg og venter bare på tegn på at ting skal være i gang, men nei, de lar vente på seg gitt.

 

Er kjempe sliten og møkka lei rett og slett, vil bare ha babyen UT, hehe. Syntes de første 4 mnd var tøffe pga hyperremisis men dette tar kaka. Får jo ikke på meg sokkene en gang uten kamp. Krangler fælt med den lille om plassen også, men hun vinner stadig siden hun jobber innen ifra og jeg utenifra hehe.

 

Uansett, lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smertene og plagene du beskriver startet for meg i gaar. Jeg oppdagen at slimproppen var gaatt paa formiddagen, og smertene begynte paa kvelden. Kl 06:00 i morges var det utrolig vondt, og vi var litt bekymret, saa vi gikk paa foeden.

Jeg vet ikke helt forskjellen paa mesnmurringer, rier og kynnere, ihverfall gjoer det vondt, bael-vondt, og de kommer med 5 og 10 minutters mellomrom. Paa foeden konstaterte de en bitte liten aapning bare..og forklarte at jeg borberedte foedselen..saa jeg er redd jeg kommer til aa slite slik du har gjort. Hvor lenge har du hatt disse smertene. Jeg foeler sterkt med deg;-), hvis det er noen troest aa ha noen i samme baat.. i tillegg bgynner jeg aa faa en herlig bihulebetennelse...mmm, alt er bare topp:-^...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har igrunn gått en stund med moderate smerter, men det begynte etter at jeg var inne å stoppa fødselen i uke 33... for da var egentlig fødselen min igang...

så er nok derfor jeg er en del plaget,men trøster meg med de få dagene jeg har som er gode innimellom, og dem bruker jeg så godt jeg kan og bare nyter de sammen med venner og familie ;o)

 

men de VONDE smertene har vert mest den siste uken/14 dagene eller noe slik... (kommer litt ut av uker og dager og ikke minst døgn for tiden.. hehe )

men de vonde er ikke regelmessige enda...

 

lykke til til deg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann i dag har jeg hatt en helt fantastisk strålenes dag ;o)

men begynne lixom på igjen nå på kvelden...

blir helt tullete og forvirret av å gå slik som dette jeg.. hehe

 

mamma sier det sikkert er stille før stormen... ;o)

 

men jeg tror nok jeg våkner med kul på magen imorgen også.. hehe ;o)

 

ha en fin kveld alle sammen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

 

Jeg er her i kveld og, ingen store forandringer bortsett fra slim/proppen som er på vei ut - hvor ble det av de tøffe,vonde kynnerne jeg har hatt...?? hm...

 

Håper jeg våkner med ett brak i natt og må dra avgårde- hadde vært nydelige å se den lillle jenta vår nå :)

 

Ha en fin kveld - og ehm.. natt for de som ikke sover stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en del slim her også.. og litt blod...

men er ikke slimproppen for den fikk jeg bekrfta at gikk for 4 uker siden...

men håper at noe skjer snart... ;o) for os begge ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me to :)

 

Håper at babyen koser seg i magen - at det er noen som drar nytte av denne ventingen :):) Er jo best for de å være der frem til termin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...