Gå til innhold

Noen som fortsatt er våkne her da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei,heldigvis, trodde jeg skulle få ryggproblemer, men tror det har hjulpet mye å gjøre ryggøvelser... anbefaler å stå med beina litt spredt og slenge armene fra side til side. venstre hånd forover mot høyre skulder mens høyre hånd går bakover mot korsryggen, og så motsatt...

Eller kan du bøye høyre arm ned mot venstre legg mens du strekker venstre arm rett opp over hodet og vrir den litt bakover, og omvendt....

ryggen blir brukt godt da, og jeg takker slike øvelser for manglende ryggsmerter... verdt å prøve ihvertfall :-)

Håper du får sove!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir ikke noe klokere, de kommer og går, noen ganger 15 min mellom og andre ganger 7. skal ikke være så lett.. stod opp kl 6 i kveld så tror det er liten sjans for å rekke å sovne på 15 min og :P hehe

blir jo bare liggende å kjenne etter. Har såå lyst at mini skal komme ut snart =)

Skrevet

Det skjønner jeg :-) Du får ha en så fin natt som mulig, høres no ut som ting er i gang ihvertfall, og det er jo kjempespennende! Tror jeg skal prøve å legge meg no, men du må ha masse lykke til hvis det skjer noe mer utover natten/morgenen, eller i morgen, det tror jeg nok at det gjør :-)

Skrevet

åh *krysser fingrene for at ting er ordentlig i gang* Leser jo om så mange som holder halvveis på i flere dager, og det kjenner jeg jeg ikke har tålmodighet til =) Får ha en god natt og sove godt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...