Gå til innhold

Noen som fortsatt er våkne her da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter for en gangs skyld oppe lenge en kveld.. Kjenner det skal bli godt å legge seg, men er litt kjekt å være oppe også da.

Så da sitter jeg med dataen i fanget og bimmer da... Mens sambo ser fantomet på tv.... ;)

Hatt en fin dag da damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjip dag i dag, tror jeg har hatt mer hormoner i dag enn resten av svangerskapet til sammen, føler meg bare tjukk og stygg :-(

No venter jeg på at samboer skal komme hjem fra en rolig kveld med kompiser, sånn at jeg kan få litt trøst og kos :-)

Du da?

Skrevet

jeg sitter oppe enda...får som vanelig ikke sove:( ikke sovet noe godt på 1 mnd tror jeg :(

skvatt nettop himmelhøyt av at sambo skulle legge seg, så raste sengebunnen ned...hehe...

Skrevet

våken her og=)

sambo hadde arbeidsvakt på 20 timer i går, så vi lå leeenge i dag,så da er døgnet opp ned igjen som vanlig=/

her i huset har vi fått montert opp varmpepumpa i dag, fått solgt unna litt overflødig møblemang og bare kosa oss hjemme jeg, sambo å bikkja..

godt å bare slappe av og nyte roen før hendene blir fulle om ikke alt for lenge=)

Skrevet

våken eg:) men det er ikke lenge er bare innom en tur her:) når eg kom over til 3.trimester var det nesten ingen anonyme her inne på denne sida men nå er nesten alle innleggerene anonyme irrierer meg!!

Skrevet

Huff da.. Hormoner er noe herk!! Hjelper godt med en sambo som forteller at man er deiligst i verden, og kjempe sexy da. ;)

Jeg har hatt en fin dag jeg. En helt grei dag på jobb, fikk gjort en del faktisk, og lært litt nytt, så merker godt at det hjelper med en dag fri i uken. :)

Så hadde jeg en lang date med sofaen da jeg kom hjem, men våknet av at hoftene sa at nå var det nok da.. Så såg cæsar og lagde toro wraps til middag, og holdt på å forspise meg.. Hehe.. Begynner å bli dårlig om plassen i magen, så mengden mat er redusert iforhold til vanlig da.. ;) Men det har jeg nok bare godt av.. Er en matelsker... =)

Og etter det har jeg bare daffet.. Hehe.. Jeg ELSKER fredager.. hehe... =) For da er det leeenge til jobb igjen, og jeg kan sove leeenge i morgen. =)

Skrevet

Ja, enig med deg Henrikke, syns det er dumt at folk ikke signerer med nick.. Får jo ikke muligheten til å bli kjent med folk jo... :-/ Også blir det lett litt dårlig stemning av anonyme innlegg... For selv om de ikke er provoserende på noen måte, så tolker noen de dit hen likevell, også blir det bare sure miner... :-/

Tonje: Hehe.. Kjekt med sengebunner som holder på å ta livet av en... ;) Kjenner til dette med å sove dårlig.. Eller.. Sover godt når jeg sover, men våkner jo hver gang jeg skal snu meg jo... Gleder meg til jeg kan snu meg i søvne igjen.. Noe spesiellt som gjør at du ikke får sove da?

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet, så begynner å kjede meg litt (2 uker igjen), men digg med helg for da kan jeg sove litt mer enn 2 timer sammen med samboer, hehe... :-)

Og ja, det hjelper jo litt når han sier jeg er deilig og sexy osv, men så raser det sammen med en gang jeg ser meg i speilet igjen, og jeg blir bare sur på ham fordi han lyger sånn til meg! huff, stakkars ham...

Skrevet

Men nå hopper jeg til køys!!

Snakkes da damer!!

Ha en fin natt.

Skrevet

Fremdeles noen som er våkne?

Har nettopp vært ute og gått tur med sambo, helt klart fint vær, og snøen ligger og gliser mot meg :o)

Tok visst litt langt tid før jeg kom meg ut av senga i dag, så er ikke helt i sovemodus ennå...

Dessuten er jeg skikkelig mett etter en sein herlig middag!!

Skrevet

Våken jeg... sitter og venter på at samboer skal komme hjem med sjokolade til meg. Så jeg kan bli enda feitere :-(

deilig med tur om natten i snø da :-) er det et forsøk på å sette i gang noe eller? koselig uansett da...

sitter og leser litt om fødselsforberedelser, selv om jeg har lest mer enn nok for lenge siden. Men alt annet virker ufornuftig, hehe...

Skrevet

hei, siden dere er våkne. Noen som vet hvor vondt rier egentlig skal gjøre? og hvor de skal gjøre vondt?

Blir liksom sagt at man liksom skal vite om ting er i gang, men litt usikker :P

Skrevet

Har aldri hatt rier før, så kan ikke si annet enn jeg har hørt, og det er mye forskjellig. Mange som ikke synes de er så vonde i begynnelsen, noen sier det gjør vondt i rygg, ande i magen (fra hoftehøyde og ned helst)...Men hvis sammentrekningene er regelmessige, ville jeg ihvertfall ringt føden og forklart, for da er det nok gode sjanser for at det er rier...

Hvordan er dine da?

Skrevet

åh jej svar.:) er liksom der hvor jordmor sjekker om hodet er festet, under magen på en måte og i korsryggen.. det gjør liksom ikke fryktelig vondt, klarer fint og sitte vanlig men er liksom sånn at jeg merker det relativt regelmessig.. Når jeg begynte å merke no for et par timer siden kom jeg plutselig til å tenke på at jeg jo ikke aner hva jeg skal kjenne etter og evnt hva det er :P Typisk førstegangs :)

Skrevet

Er førstegangs jeg og, så skal ikke si at jeg er noen ekspert, men har blitt forklart at det er der man skal kjenne det (der du forklarer), så hvis jeg var deg ville jeg prøvd å ta tiden mellom takene no en time ca, og hvis de er regelmessige ville jeg tolket det som rier og ringt føden... Så spennende da!!! :-)

Skrevet

jeg våkna av mensemurringer jeg nå....har ligget og kjent på det som skjer i 15 min. og det kommer og går litt....

Jeg er like usikker som dere, førstegangs og tror hele tiden at noe er på gang!

Det hjalp ikke å endre stilling....men jeg vet ikke om de kommer i tak eller om jeg kjenner det hele tiden:P Blir noe forvirra ja

Skrevet

oi gøy, aldri vært så glad for å ha vondt før :P

kjennes litt ut som blanding av nedpress og menssmerter egentlig. Tusen takk for svar :D Spennende spennende :D

Skrevet

hold oss oppdatert da:)

Nå fikk min baby hikke! hehehe er vel ikke ofte i livet at man ØNSKER å få mensesmerter og vondt i ryggen!

Skrevet

Ja, det er sånn jeg innbiller meg at det kommer til å være... menssmerter med et press nedover. Jordmor forklarte at jeg kjenner smerter nederst men at livmoren presser trykket nedover samtidig, så det høres jo veldig sånn ut...

Så heldig dere er da, jeg har ennå ikke kjent en eneste murring, så jeg får følge i spenning med på dere i stedet. Ta tiden mellom da, og oppdater her :-)

Skrevet

tror jeg prøver å legge meg litt igjen, ble egentlig litt gal av å ligge og kjenne etter:P

Er litt redd for at jeg inbiller meg ting, ønsker så fææælt at nurket skal komme nå. Kjenner det mest i ryggen(nederst) men får noen få tak forran(nederst).......

Tja vi får se:) Håper at vannet går, da er jeg sikker på at noe skjer;)

Skrevet

Spennende :-) Du får sove godt... No kom typen hjem, så han vil ha litt oppmerksomhet... men sjekker her innimellom for å se om noe skjer jeg :-)

Skrevet

nå har jeg stått opp,får ikkje sove pga ryggen..

Enten har jeg ligget skjevt ellers så er det den lille som ligger å presser på en nerve. Har tatt 2 paracet å håper at jeg snart kan legge meg igjen.. har verk i hele ryggen, klarer ikke ligge/sitte stille. andre som har lignende problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...