Gå til innhold

UNICEF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, men du er ikke i nærheten en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. tragiske doppler. er heilt inne på kanglesiden, skaff deg eit liv kvinne! skreiv bare dette innlegget for å se kor tragisk du er. desverre så var du ennå meir tragisk enn kva eg hadde forventa. god natt din kranglenarkoman=)

Skrevet

Verken noe nytt eller overraskende, lett å gjemme seg bak anonymknappen.

Skrevet

Det der, annie, var kanskje den dårligste ilandroinga jeg har hørt siden jeg ble fersket i å stikke av fra barnehagen en gang på tidlig åttitall.

Skrevet

Dette igjen tyder på hva anonyme ender med når de får litt motstad. Ønsker du å bli sleiket opp etter øre, så ta deg en tur på skravle.

Skrevet

Du skrev innlegget om Unicef 5 minutter før jeg logget på for å bevise hvor patetisk jeg er? Hvem er patetisk da? Dessuten etterlyser -<<- det samme som meg. Kilder. Hvordan forklarer du det da?

Skrevet

hihi......Artig du, Doppler. Personhets. hehehehe.....Kjenner vel lusa på gangen du.

Skrevet

Kan ikke se jeg jeg har skrevet personhets noe sted. Personangrep derimot har jeg skrevet. Der ligger det en forskjell.

Skrevet

Hvorfor går du i forsvar for tafatte anonym her egentlig? H*n innrømmer selv å ha tapt?

Skrevet

Har du ikke skjønt hvorfor? Sier litt om deg det...

Skrevet

Vi på tilskuerbenken har heller ikke skjønt hvorfor. Du må gjerne utdype, sånn for the benefit of the lesser minds.

Skrevet

Kan vel bare konkludere med at kildehenvisning blant flere dibbrukere ikke er av de sterkeste sider.

Skrevet

Hi - og antakelig Piri - som antakelig er en og samme - er vel antakelig ikke de som har veldig oversikt over statistikk ELLER debatt. Fred over deres minne.

Skrevet

Og bare for å gjøre det enkelt for de som ikke gidder å klippe og lime:

Hjelpen kommer frem

Som verdens største hjelpeorganisasjon for barn arbeider UNICEF med å hjelpe alle barn, uansett hvor i verden de befinner seg.

Din hjelp kommer frem. Av UNICEF Norges inntekter gikk i 2006 kun 5.3% til administrasjon.

UNICEF har gjennomslagskraft. For å fremme barns rettigheter påvirker vi både landsbyledere på lokalt plan og regjeringer på den globale arena.

Alle barn fortjener å bli sett. Vi er til stede overalt hvor barn trenger hjelp, uavhengig av hvor pressen retter sitt søkelys. Du kan derfor være sikker på at vi arbeider for at ingen barn skal bli glemt.

UNICEF jobber både lokalt og globalt. Vi gjennomfører både store vaksinasjonsprogrammer på tvers av landegrenser og etablerer små, lokale helseforetak.

Vi er i dag til stede i over 150 land for å sikre at ingen barn skal stå igjen alene.

UNICEF er FNs egen barneorganisasjon. Vi får ingen økonomiske bidrag fra FN og er derfor helt avhengige av din støtte.

Altså: UNDER 6%; 5.3% for å være nøyaktig, går IKKE til barna. Det dette betyr, er at hver gang du betaler en hundrelapp, går 94 kroner og 70 øre til ungene som trenger det.

Skam dere Piri og anonyme hovedinnlegger, som prøver å sverte ryktet til en av verdens største non-profit hjelpeorganisasjoner. Kanskje et barn dør av sult eller sykdom på grunn av DEG!!! -Tenk på det. Jeg håper du ikke får sove i natt!

Skrevet

Men nå hadde jo HI (og piri sikkert) hørt dette på en utenlandsk tv-kanal. Kanskje de ikke er så gode på utabygds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...