Gå til innhold

UNICEF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bøssefolka var jo her for ein stund siden og samla inn peng til å hjelpe hiv/aids smitta barn. gjett kor mange prosent gjekk til det egentlige formål? 6%%%!! kor er resten av penga? må de forpulte statsfolka vite!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg lenka som forteller den historien du har her da. Og da vil jeg ikke ha verken dagbladet eller vg sin verson. Og kommer du med nettavisen ler jeg av deg.

Skrevet

Og hva definerer du som pålitelige kilder da, Doppler?

Skrevet

har desverre ingen link. hørte det på utenlands tv. no ler du deg sikkert i hel, eller kva?

Skrevet

Så kilden din på utenlandsk tv fortalte at 6% av innsamlede midler i Norge gikk til formålet. Yeah right.

Skrevet

Kilder som verifiseres fra flere hold, ikke bare vg og dagbladet. Folk som leser nettavisen har generelt så lite iq at de burde holde seg der inne, evt se holmgang nå og da.

Vet ikke om du har hørt om tabloid journalistikk?

Skrevet

kor stor er iquen din?? det er jo ikkje bare i Norge de samler inn penger til UNICEF! dust

Skrevet

Men DU henviste til den norske innsamlingsaksjonen gjorde du ikke? Og uansett så lenge du ikke har noen kilde bruker jeg min rett til å trekke dine berettninger i tvil.

Debatteknikken din suger.

Skrevet

Forresten hvilke forpulte statsfolk? Dette går IKKE over statsbudsjettet.

Skrevet

Der tok du meg gitt.

Skrevet

Joda. Men det antar jeg at du vet alt om, allvitende som du er.

Skrevet

jasså? begynnte du å grine der då?;) dakkar liten=)

Skrevet

Hun sa ingenting om norsk innsamlingsaksjon.....

Skrevet

like god debattant som anonym ser jeg.

Skrevet

"Bøssefolka var jo her for ein stund siden og samla inn peng til å hjelpe hiv/aids smitta barn"

Det var nok den spanske hun snakket om sikkert.

Skrevet

Går du over?

Du startet debatten, men kan ikke svare for deg???

Skrevet

hehe ja kanskje de spanske, kanskje de franske, si meg det du doppler som veit alt om alle her inne din kranglesuger!!

Skrevet

Spørs det. Men det står fortsatt ikke noe om at hun refererer til den norske, slik du så vakkert uttrykte det.

Skrevet

De kom på døra hennes??? Og hun skriver ingenting om at hun bor i utlandet. Det er derfor logisk å trekke den slutningen at hun bor i Norge. Men dersom HI ikke bor i Norge ber jeg om tilgivelse, og lar allvitende Piri bestemme hvor hun bor.

Skrevet

Mulig h*n burde forandre skrivemåten, eller evt lære seg å sitere evt hendelse, for jeg også tolket det som noe som skjedde h*n nå nyrlig.

Skrevet

Piri har litt tungt for det ser du. Det har anonym også som ikke kan forsvare sine påstander, og dermed tyr til personanngrep.

Skrevet

Neimen, kjære dronningen av logikk. Ble du fornærmet nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...