Eat sardines and die Skrevet 10. november 2007 #26 Skrevet 10. november 2007 Jeg synes det er flott med mennesker som er glad i seg selv og ikke er redd for å vise det. Her i Norge skal du ikke stikke hodet for langt frem for å få det ganske så fort kappet av. Hva er det med dette landet som ønsker at alle skal være en konform grå masse med kjedelige selvutslettende mennesker??? Kvitt dere med misunnelsen og stikk hodet frem dere også!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #27 Skrevet 10. november 2007 Ja, men man må for guds skyld passe på å ikke lage noe som kan minne om trutemumm:p
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. november 2007 #28 Skrevet 10. november 2007 Fikk du egen tråd og greier du a? En helt egen Malina er pen tråd? Det er det ikke alle som får. Jeg synes du skal være stolt jeg! Skal love deg jeg ikke så så bra ut når jeg kom hjem fra sykehuset med bop, jeg hadde så mye vann i trynet at jeg nesten ikke kjenner meg igjen på bildene...Hahaha Ja, Malinarompompei er lekkersmekker! Sånn er det bare! Hehe:)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #29 Skrevet 10. november 2007 Var ganske vassen jeg og, men det forsvant heldigvis ganske fort. Fikke egentlig litt sjokk når jeg så bildene fra sykehuset, var så oppblåst. Og så var det ganske morsomt når jeg en stund etter fødselen sto i dusjen og innså at jeg hadde mellomrom mellom tærne, og at jeg ikke hadde hatt det på flere mnd (skikkelig sann bolle baby føtter) Faen så mye rart som skjer med kroppen når man er gravid altså...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #30 Skrevet 10. november 2007 Ha ha, hun bells24 er jammen ikke snau, flau virker hun heller ikke. Håper hun ikke har barn, kan umulig bli bra resultat når man er så inntørka i skallen som henne. Så de som er pene har ikke lov å legge ut bilde av seg selv, uten at de er innbilsk og de bare vet at de er så pene altså!?! Kan ikke være lett å være bells24 nei..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #31 Skrevet 10. november 2007 Herregud for en nydelig unge du har MalinaRompompei Du er forresten pen du også
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #32 Skrevet 11. november 2007 Herremin hatt....Mye smarte mennesker skjønner jeg.La nå jent alegge ut de bildene hun vil da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå