Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Se på profilbildet hennes da.. tror hun er lite deilig å!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Haha.. helt enig. Hun ser ut som om hun lager trutemunn og tror hun er guds gave til mannfolkene!
KaMa Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Åh, kan ikke du gå og henge deg? Og kutt ut å lat som du er to personer. Det er så skrekkelig pinlig.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Du er fullstendig malplassert på kranglesida, husj inn på skravle med seg.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 og så? det må jo være utrolig slitsomt fordeg anonym å se noen som faktisk er pene, det er jo åpenbart det du syntes og så kommer denne sjalusien din. og du må slenge dritt fordi du ikke selv klarer å se deg selv som spesielt pen eller deilig. gjør noe med din egen selvtillitt å drit i å sleng dritt om andre.
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Hvorfor rakkes det alltid ned på pene damer? Og så startes innlegget gjerne med "hu derre"... Hahaha... Det lyser jo dårlig selvtillit og misunnelse av både Annie og Bells24, som selvfølgelig er samme person. Har man god selvtillit, som meg, rakker man ikke ned på andres utseende. Følgelig rakker jeg aldri ned på andres utseende. :-D
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Ååh, så latterlig! Tåler du ikke at andre er pene eller? Det som er rart er at det er FORELDRE, altså voksne mennesker som driver å rekker ned på andres utseende! Syntes det er utrolig synd at man må snakke dritt om andre bare fordi de er pene, håper ikke dere overfører uvanene deres til de uskyldige barna deres:(
Gjest Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 He he,hadde du ikke vært så sjalu så hadde du kanskje stått fram med bilde selv. Makan til anonyme drittfolk som må gjemme seg bak anonym knappen for å "disse" folk. Akkurat som sladrekjærringer gjør, sladrer som faen og tørr ikke stå for det de sier.
KaMa Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 "Hun er pen ja" og "Men ho tror selv at ho er jævlig fin.." .. Er det ikke noe som skurrer her, Bells24? At hun er pen er da altså ikke noe hun tror, eller? Og jeg tviler på at du kan trekke noen som helst konklusjon om hva hun mener eller tenker ut fra det bildet. Sånn jeg ser det er det et bildet hun muligens har tatt selv. Jeg klarer slett ikke å se at hun hverken gjør seg til eller sitter med noe skilt om hva hun mener eller ikke mener om seg selv på dette bildet. Føler du deg ikke litt som jantelovens forkjemper her?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Ja men jeg er jo "guds gave til mannfolkene!" ;p Haha, tenk et innlegg bare om meg *så smigret* Men for å være helt erlig så er jeg faktisk ganske fornøyd med det bildet, jeg tar meg sjelden bra ut på bilder, og det bildet er tatt den dagen jeg kom igjen fra sykehuset med Sienna. Men ja, jeg skal være helt enig med deg annie, ser ut som jeg lager skikkelig trutemunn (men so fucking what?) Men det ble bare sann;) Ha en strålede helg *smaaaask*
Gjest Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Hmmm, forøvrig så er det jo Sienna som pryder min profil da- var det kanskje henne du mente da du skrev hovedinnlegget?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Slutt å skrik sånn da di inntørka rosin. Har aldri åpnet kjeften ang henne så slutt å fei alle over en kam di drittkjærring og ja, jeg har nick!!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Ta på deg brillene å skru av caps locken di tosk
Gjest Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Snurp sammen rynkene nå, løft de opp i klype, ta på deg brillene, skru av caps locken og titt litt lengre opp=)Ingen årsak=/
Gjest Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Slutt å skrik så jævlg da- forøvrig skjønte jeg ikke et pøkk av det du sa.
~~DoraDora~~ Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Synes det er kjekt at folk tør legge ut bilde av seg selv jeg. Da får en se hvem de er. ....og det er jo like lovlig å legge ut bilde for de som har et fint utseende, som de som ikke har det vel ? Greit nok at dette er et krangleforum, men finn nå på noe bedre å krangle om da folkens :-/
Gjest Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 Hmmm....var det alt du klarte å komme med nitt nek=/
KaMa Skrevet 9. november 2007 #18 Skrevet 9. november 2007 Du er ganske dust, anonym. Jeg har aldri disset noens utseende. Heller ikke slengt drit til folk jeg ikke er i en diskusjon med. Sånne tåpelige utsagn bør du kansje holde deg for god til, siden det er så skremmende lett å motbevise. Det er en kjent sak at det er feige anonyme skravlere som lenser ut sånne ekle innlegg.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #19 Skrevet 9. november 2007 He he, knyter dere rynkene sammen nå du og anonym så kan dere slå av en prat dere to, to stk som har det samme språk her inne. Prøv å hold deg til virkeligheten, men det er vel for mye å forlange av deg rynketryne=/
KaMa Skrevet 9. november 2007 #21 Skrevet 9. november 2007 Og lell er hun likandes som få.. Kansje fordi hun har nick og ikke er så feig? Skal sies at jeg aldri har lest et eneste innlegg hvor Angelica disser noen som helst, uten grunn.
RundLurt? Skrevet 9. november 2007 #22 Skrevet 9. november 2007 Alle som heter Malin er nydelige vettu, d er bare sånn=0)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #23 Skrevet 9. november 2007 malinarompompei : du er nydelig, og det er datteren din også=)
Libido- Skrevet 9. november 2007 #25 Skrevet 9. november 2007 Hun KAN hvertfall ha bilde på profilen sin hun! Grunnen til at du selv Annie ikke har det, er vel for at ungene dine ikke skal bli mobbet. Godt du har nok vett til å verne de hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå