Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #26 Skrevet 9. november 2007 Ellie fikk tulle (dato) Expat Fjumsi Trollet Fisken med CV En haug med variasjoner av vintergull, vintergutt, vinterbaby, baby i vinter osv Ka-Ping Meg selv (anonym) Anonymine Og sikkert mange flere
Gjest Skrevet 9. november 2007 #27 Skrevet 9. november 2007 næmmen, så koselig å bli husket! Jeg husker Kine Chanzei Lone (mest fra bim) Marialykkelig Maria med TO prinsesser Expat (for all den gode hjelpen hun har gitt meg) Sauen Palmesus Twintipp ##lille blomst## Rutletutt northernlights Goldenticket Alle anonyme ... Å, jeg vet det er så mange fler, men det er da klin umulig å huske nickene når det gjelder...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #28 Skrevet 9. november 2007 Hehe ... du skulle jo bli med på lista du også Thia :-)) Bor du i Trondheim forresten? Så du hilste til julijentene i Trondheim. Er dere mange?? (Fødte på St.O 22 juli jeg, men har liksom ikke vært med på noe i Dib-regi utenfor nettet...)
boble <3 Skrevet 9. november 2007 #29 Skrevet 9. november 2007 Tingeling80: Jeg bor i Trondheim ja.Husker deg best fra Bim tror vi hadde termin på samme dag 26.07.07 kan det stemme? :0)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #30 Skrevet 9. november 2007 Ingen husker meg, men egentlig ingen bombe - jeg bor ikke her inne og har ikke så mye "privat" kontakt. Så var det hvem jeg husker da: Ikke alle holder til på småtroll 0-1 tror jeg.. Alva mamma til 3 Alba33 Anonym Bobobaby Jellyfish trine og halvor Puppen Northern Lights Learning to fly Tosofo Gøril Lone tillab Expat Ellie fjummsi snull onam pult på tjukka rutletutt duracellgirl solfrøken Vintersol Mar79 med solunge kondis som en murstein maria lykkelig maria med tvillingene doffine mamma til en stor og en liten sauen med Anniken Kine og Markus Chanzei LaPez Majamor Sirkeline Hockeymom elinelinea Lara28 Gutsbestebarn goodyear med liten passasjer (?) Gullgutten etellerannet.. Maddemor moniccen tingeling Noddy Leandermamma pappaimars Hey, det ble jo en hel haug
boble <3 Skrevet 9. november 2007 #31 Skrevet 9. november 2007 hi hi var ikke ferdig enda... Vi er en gjeng på 12 som møtes jevnlig ( vi holder til inne på juliklubben) Det er bare å henge seg med, kommet flere nye i det siste:0)
Spira31 Skrevet 9. november 2007 #32 Skrevet 9. november 2007 snufs...og i den lange listen var eg heller ikkje... jaja
Gjest Skrevet 9. november 2007 #33 Skrevet 9. november 2007 Er jo mange som ikke er nevnt, når man tenker på at det til enhver tid er pålogget over 1000 brukere her
mille80 Skrevet 9. november 2007 #35 Skrevet 9. november 2007 Når jeg nå begynte å tenke, husker jeg faktisk best nick fra bli gravid sidene jeg, og nå er sønnen min 6 mnd:) Hehe, sier vel litt om hvor mye jeg satt på bli gravid. Husker godt: Shabby chic (savner den gode kontakten!) Emblamamma ( super dame, svarte oss på alt:)) Kristy (hadde også alltid gode svar på det meste) Sussa85 (henne var det MYE blest rundt...) Maja-mor Turbotrollet Åh, husket så mange i sta, nå er flere "borte" Jaja, huskeer flere av de gamle "traverne" da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå