Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Anonym... he he ellers Vintersol, Alba, Heldigct, Puppen og minidemonen Lucas (kult nick!)
Lisa81 blittmamma! Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Vintersol m/krembolla, new york mom,,tosofo (husker ikke resten av nicket..) Det var koselig å bimme!!
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Alba33, Maria Lykkelig, Vitersol og prinsessevilike, Maria har TO prinsesser, Bobobaby og prinsen Lucas, Sauen, Kine, Princess Eleanor, Alva....og sikkert noen flere jeg burde ha husket...
Fabelaktiv Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 rutletutt (og stormagapus.. morsomt navn), sauen, sebbe le original, missL, candycupps,mange fler - men blank nå
Gjest Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Duracellgirl Rutletutt Sauen Vintersol Tosofo el chiquin Ro dæ ned no Glansvask Bobobaby (eller noe) +++ men å komme på de nå var litt verre...hehe
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 åå.. jeg ble husket. : ) det er så mange jeg husker. ingen nevnt,ingen glemt : )
LisaColli Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Grorüd eller noe lignende! fordi hun var den eneste som husket meg sist gang en slik tråd var oppe
Gjest Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Så gøy å bli husket selv om jeg har skifta nick:) vintersol tofoso alba(alva?) nothernlights sjaman ugl@ hello alicja anonaym hehe;) mortilgunnar matja studentmamma og mange flere jeg ikke kommer på i farta:)
Alba44 Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Oi...en liten hukommelsesnøtt å knekke igjen.. Kommer jo sikkert til å glemme mange jeg "kjenner", men kan prøve: attpåklatt trine vintersol rutletutt maria lykkelig maria med to prinsesser kine sauen bobobaby moniccen tosofo princess eleanor alva jentejente80 gøril maddemor aurora tina_mor maja-mor Lone puh..det var de jeg kom på i farta )
Gjest Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Oi! Takk Alba! Jeg husker ekstremt godt : - Alba-33 - MAJA-MOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Selvsagt LONE! - Vintersol m/krembolla - Moniccen - Tosofo - Alva - Sauen - Selvsagt Doffine på bim - MamaChicka! - JoSoMamsen - Snirkeline Sikkert flere jeg burde husket men
Gjest Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Glemte å ta med ei jeg husker godt!!! Pult på tjukka! (som det var sååå mye oppstandelse om pga nicket! Men ei aldeles tøff dame! Og selvfølgelig Nunne!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Litt rare disse innleggene, da det selvsagt er de som er her inne mest, eller det vil si, de som svarer mest som blir husket best, egentlig veldig logisk :-) Jeg blir ikke husket men så er jeg her svært sjelden også da så det er nok ingen her som i det hele tatt vet at jeg eksisterer :-) Anonym, fordi jeg alltid er anonym, bare så det er sagt!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Har faktisk kontakt med en del av de jeg husker privat.. Så jeg tror nok ikke det er bare fordi man husker igjen folk.. På bim den tiden som jeg var gravid var vi en kjempefin gjeng som "skravlet" mye sammen både her og på msn.. Tror det er en del nettverk av folk som møtes også i privatlivet og ikke bare her inne
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Ok, det også høres logisk ut selvsagt :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #18 Skrevet 9. november 2007 Takk det samme trine og Halvor (flott navn forresten :-))
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. november 2007 #21 Skrevet 9. november 2007 jeg eier ikke hukommelse... men... jeg husker.... sauen løvejenta goldenticket alva alba maria lykkelig fødtmedenpilleipanna (hihi) sjaman anonym (haha) mange av de!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #22 Skrevet 9. november 2007 Fullstendig likegyldig hvem som husker hvem, vel??? Dette blir ungdomsskolen på nytt..... hvem er mest populær, osv!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #23 Skrevet 9. november 2007 Det er vel ikke alle som blir husket bare fordi dem er så populær... Hvis jeg husker riktig så var sauen en av dem... ikke all "pr" er god er det noe som heter
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #24 Skrevet 9. november 2007 Tristiane Alva Alba heffalompen (var kanskje på bim) Noen forskjellige med Lucas navnet ...
boble <3 Skrevet 9. november 2007 #25 Skrevet 9. november 2007 Hmmmm første gangen jeg prøver husker du leken;0) Marikylling m to nuggets SuperGlad Vestli Mirabell Hele juligjengen i trondheim;0) Fabel Rultetutt Chansei og tjompelompen(?) Alviola og Noah Alba33 Kine Marialykkelig Maria med TO prinsesser Malinarompomei Goldenticket Glansvask Monajenten Tingeling80 Fruktmos MustangSally Kommer nok på mange flere med en gang jeg trykker på lagre...:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå