Sommer & sol:-) Skrevet 8. november 2007 #26 Skrevet 8. november 2007 kun klut og vann hjemme...tar litt såpe på morgen og kveld.. vasker ikke v tissebleier... våtservietter på tur...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. november 2007 #27 Skrevet 8. november 2007 Vi bruker mesoft og vann! På tur også...
Sognerosa Skrevet 8. november 2007 #28 Skrevet 8. november 2007 Bruker myk klut med vann og litt lano såpe. Har med kluter i stelleveska også. Har aldri brukt våtservietter verken på stumpen eller andre steder på barna. Synest det er veldig greit med klut jeg:-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 8. november 2007 #29 Skrevet 8. november 2007 Klut eller bare skylling i springen !
Mrs. Bouquet Skrevet 8. november 2007 #31 Skrevet 8. november 2007 Mesoft kompresser med olje, vann eller hudlotion til å fjerne bæsj, alt etter hva som er mest tilgjengelig. Men som oftest skyller jeg rompa under springen.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. november 2007 #32 Skrevet 8. november 2007 Jeg bruker våtservietter fra coop til å tørke vekk bæsjen, og vasker med gasklut med vann etterpå.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. november 2007 #33 Skrevet 8. november 2007 bruker bare mesoft kluter, funker kjempebra på bæsj også
M-N & sassy-susie Skrevet 8. november 2007 #34 Skrevet 8. november 2007 vasker med klut i ansiktet, rompa vaskre vi med bare vann i vasken... bruker til nøds våtservietter når vi er på tur, om det ikkje e mulighet for å vaske tuppa i en vask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå