Gå til innhold

Bruker dere våtservietter eller klut ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi omtrent bare bruke klut, for hun får så fort utslett osv av våt servietter. Men syns det er helt greit å bruke klut da, har som regel klut med ut på tur også. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :-) Men har med våtservietter i stellevesken sånn i tilfelle, har dog ikke brukt noen på 2-3 mnd nå...

Skrevet

Klut i ansiktet og på armer, og våtservietter etter bleieskift

Skrevet

Må det være eller?

Skrevet

bruker våtservietter etter bleieskift og klut i ansiktet

Skrevet

Mesoft som vi tar vann på :-)

Er vi på tur bruker vi enten mesoft eller x-tra våtservietter.

Skrevet

Hæ? Om det kan være både klut og våt servietter? :)

Skrevet

Klut, men har våtservietter i stelleveska sånn i tilfelle.

Skrevet

Ja? Bruker våtserviett til å ta bæsjen med, og klut etterpå og ellers.

Skrevet

Ingen av delene. Kun rennende vann og hånda.

Skrevet

Papirservietter og vann etter bæsjing, ellers klut. Fungerer helt bra, så jeg skjønner ikke at folk bruker våtservietter i hytt og pine annet enn når man er på tur. Masse kjemikalier som opptas av huden, men det er nå min mening.

Skrevet

Får noia av de våtserviettene.

Synest fingrene mine blir helt klissete og ekle etter å ha brukt de selv.

Bruker ikke noe jeg ikke liker på det herligste jeg har ;)

Jeg har brukt de libero papirklutene. Men synest de har vært veldig stive, selv etter å ha blitt våte!

Meget negativt....

Fant noen på Ica i dag. Euroshopper.

De ser tynnere ut, og mer behagelige. Ikke var de like dyre heller.

Håper de fungerer bedre.

Hvis ikke skal jeg høre på apoteket om de selger de som vi fikk bruke på sykehuset. Tynne tenakluter.

Ser bare for meg at de er ganske dyre.

Vanlige kluter er jeg ikke fan av i det daglige stell.

Vasker jo ikke handklær hver dag. & med avføring på klut.

Ikke får en skylt bort alt under selve stellet heller.

Bruker de når hun bader da :)

Til vask av ansikt bruker vi mesoft.

Kanskje de kan være et alternativt til "rompestell" også om ikke.....

Skrevet

Sorry sorry:) Mente jo såklart om noen brukte begge deler og :) tihi ;)

Skrevet

Enig, man blir litt klissete etter å ha brukt våt serviett.. Og så syns jeg det er en skikkelig ubehagelig lukt på fingrene etterpå. Bruker forresten hånda + vann noen ganger jeg også.. Spesielt hvis det bare er tiss i bleien eller hvis jeg har gått tom for rene kluter ;)

Skrevet

Lager våtservietter av Mesoft, da bare med vann. Bruker ikke andre typer våtservietter.

Sjelden gang brukt klut.

Skrevet

Jeg bruker våtservietter for å få vekk basjen, men bruker vann og klut etterpå. Skjeldent jeg bare bruker våtservietter.

Skrevet

Bruker Mesoft og vann her også.

Har brukt våtservietter noen få ganger, men hun blir sår av det.

Også er de ganske ekle og klissete da.

Urk.

Skrevet

Rennande vatn og hånda her og, nokre gangar klut og rennande vatn samtidig. I stelleveska har me våtservietter, men eg liker dei ikkje. Eg synes dei etterlater ein slags film på huda, men det er ikkje krise ein gang iblandt.

Skrevet

Enig i det.

Da jeg var på hytta i sommer, prøvde jeg våtservietter nedentil ved to anledninger. Og det skal jeg love deg klødde veldig de kommende timene. Kløen forsvant da jeg vasket meg på vanlig måte igjen. Og jeg brukte faktisk to typer; Coop sine og et annet merke jeg ikke husker i farta. Libero, tror jeg det var.

Når det gjelder papirservietter, er jeg mest fornøyd med Euroshopper sine. Syns Libero sine er veldig stive.

Skrevet

Ha, ha, høres jo ut i svaret mitt som om det er jeg som pleier å bruke våtserviettene.. Det er det jo selvsagt ikke; bare prøvde våtserviettene til jenta mi to ganger........

Skrevet

Bruker våtservietter til bleieskift- både borte og hjemme. Men bruker klut på reten av kroppen.

Skrevet

Klut til storebror og mesoft kompresser til lillesøster - våtservietter på tur.

Skrevet

Alltid klut.

(Har ikke brukt våtserviett enda, men har i stellebagen i tilfelle vi er på et sted uten vann...)

Skrevet

Når han var helt liten brukte vi klut og vann.

men nå bruker vi igrunn kun klut i ansiktet og hendene og våtservietter etter bleieskift. Men tror vi må gå over til klut igjen,for han begynner å gråte hver gang jeg skal åpne våtserviettpakken.. det skjønner jeg godt,for de er jo ikke akkurat varme de serviettene... hehe,stakkar.. bedre med en god varm klut på stumpen da ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...