SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 9. november 2007 #26 Skrevet 9. november 2007 Signerer denne fullt ut! Man behøver jo ikke å bli gravid altså....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #27 Skrevet 9. november 2007 Synes det er dumt å slenge ut kommentarer om at man har seg selv å takke for at man ikke brukte prevensjon. Jeg sitter her nå med et barn på tre måneder, og jeg brukte prevensjon når jeg ble gravid med henne. Hver eneste dag tok jeg p-pille. Men plutselig så var jeg gravid. Måtte bare si det - jeg er heldig å sitter her med samboer, men har litt angst for å bli gravid igjen nå så jeg tør nesten drive sånne aktiviteter;-) Det er ikke mye hjelp til deg det her innlegget, men skjønner du har det forferdelig vanskelig nå. Men det er ikke mange andre enn deg selv som kan ta dette valget desverre. Men jeg skal ønske deg LYKKE TIL. alt ordner seg på et vis:-)
Mamman til M&E Skrevet 9. november 2007 #28 Skrevet 9. november 2007 Huff da, ikke en lett situasjon det der og ikke lett for oss her inne å gi råd. Godt å høre at familien din vil støtte deg uansett, på tross av at de mener at du bør ta abort. Kan si at jeg selv tok abort da jeg var rundt 20 år (hadde da ikke barn fra før heller) Jeg har ikke hatt problemer med det i ettertid men så var jeg sikker i min sak også da, noe du ikke er. Uansett, ønsker deg lykke til hva du enn velger til slutt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #29 Skrevet 9. november 2007 Jeg ville bare si at jeg har tatt abort 1 gang! Jeg var veldig usikker, men valgte tilslutt abort! Jeg angret som bare det etterpå. Hadde det utrolig tungt i tiden etterpå gikk ikke en dag uten at jeg gråt i ca 1 år etterpå! Og nå 11 år senere vet jeg at jeg tok det feile valget den gang!! Jeg er ikke motstander av abort og mener det er enhver kvinnes rett til å velge! MEN en bør være 100 % sikker på at det er det en vil! En kan ikke la andre velge for seg eller la økonomien være den avgjørende faktoren! Så mitt råd er å undersøke ALLE muligheter! Kjenne godt etter hva det er DU egentlig vil! Hvis du ønsker å beholde barnet så kommer du til å klare deg og du kommer ALDRI til å angre på et barn! Men bare så det er sagt er det mange som tar abort og som klarer seg utmerket etter det. Håper du finner ut av det! Lykke til uansett hva du gjør:) Klem
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #30 Skrevet 10. november 2007 jeg var jo ganske usikker sist jeg ble gravid også. 19 år og alene, men har ALDRI angret på at jeg fikk lille jenta mi. og alt jeg klarer å tenke på akkuart nå er at jeg har en liten en til i magen, som jeg også ville blitt like glad i. men er utrolig vanskelig, for jeg VET at da blir jeg alenemamma til to. er ikke ferdig med utdanning en gang! han jeg er gravid med, tinger kun for å forsikre swg om at jeg tar abort. han har visst så mye anna å tenke på, men i dag reiste han på sjøen, og blir borte til jul. blir godt å slippe maset hans.! ikke EN ENESTE gang har han spurt meg om hva jeg vil!! blir så utrolig sint jeg! hvis jeg beholder babyen, trenger jo faktisk ikke han ha noe med den å gjøre...blir jo hans valg det. og etter dette tviler jeg på at jeg vil at han skal stille opp. da blir det jo bare fordi han må, ikke fordi han har lyst..ja også går visst alle planene hans om å ta en høyere utdanning i grus.. HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #31 Skrevet 10. november 2007 pluss at da eksen hans tok abort kalte han henne "barnemorder". fy faen hvis han noen gang kaller meg det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå