Gå til innhold

Hvor mange her har foreldre som ikke er skillt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må legge til at de hadde 40 års bryllupsdag i august! Det er ikke dårlig, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis, for sambo har skilte. Blir så mange forskjellige å forholde seg til.

Skrevet

Mine foreldre har vært gift i 32 år og samboerens foreldre har vært gift i 33 år.

Skrevet

De "er" gift. Men mamma ble enke for to år siden.

Skrevet

mine er fortsatt gift ;-)

jeg har vært, og er fortsatt, gift på det 6. året nå ;-)

Skrevet

Mine har vært gift i 25 år nå. Har 4 barn i alderen 16-26 og 2 barnebarn. Ikke skjønner jeg hvordan de har holdt ut i alle år, er totalt forskjellige. Pappa er en bedagelig rolig mann, mens mamma er en bortskjemt hissigpropp som alltid må ha viljen sin. Menmen.. de sier de er veldig glad i hverandre da;o)

Skrevet

Mine foreldre er gift (noe de ikke var da jeg ble født;)) og svigers er også gift (de "måtte" gifte seg siden svigermor ble gravid).

Skrevet

Mine er fortsatt gifte ja og har vært det i 34 år. Jeg er så gammel jeg da at da jeg gikk på skolen så var det ingen som hadde skilte foreldre!

Skrevet

Mine foreldre feirer 39 års bryllupsdag i romjula de! =0D

Men det har nok ikke alltid vært så rosenrødt, og jeg har nok mange ganger tenkt at kanskje de hadde hatt det bedre hver for seg, men de liker vel å ha det sånn de da. Så all ære til dem!

Skrevet

Mine foreldre er gift på det 30 året! Og svigers er fremdeles gifte.

Skrevet

Mine er forsatt gifte, og de ser nesten nyforelsket ut noen ganger også. Klarer ikke å holde fingrene unna hverandre :)

Mine svigerforeldre er også forsatt gifte.

Skrevet

Mine er også gifte fremdeles, etter 30 år. Svigers har vært gift i 40.

Ingen i noen av slektene våre er skilte, faktisk!

Skrevet

Mine har vært gift i 34 år og sammen i 39 år. Svigers har vært gift i 27 år og sammen i 29. Liten "skandale" at sambo var 2 da de giftet seg, men, men...

Skrevet

Mine feirer gullbryllup til neste år. Svigers er også fortsatt gift.

Skrevet

Både mine og svigers er fortsatt gift. Føler nesten der er vi som er unormale nå som har gifte foreldre...

Skrevet

Fremdeles gift ( 30 aar ) baade mine og mannens.

Skrevet

Mine er skilt, og samboeren min sine er fremdeles gift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...