Gå til innhold

Hvor mange her har foreldre som ikke er skillt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er også gifte:)

Ble sammen tidlig i tenårene og har holdt sammen i over 30 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gifte foreldre her å.

Både svigers og foreldre:)

Skrevet

Rekker opp begge hender, en for meg og en for gubben.

Skrevet

Mine er fortsatt gift.. Og samboeren sine hadde oxo vært det hvis faren hadde levd..

Skrevet

Mine er fortsatt gift. vært gift i 24år, det samme er foreldrene til samboeren min, de har vært gift i 27år.

Mange av foreldrene til vennene mine er gifte enda, men mange er også skilte, er vel sånn ca 50-50 tror jeg...

Skrevet

Både foreldrene mine og svigers feirer 40 års bryllupsdag neste år!! ;)

Skrevet

Mine har vært gift i 18 år... De har vært sammen siden de var fjortiser eller noe.. He he.. Foreldra til typen er skilt....

Skrevet

Mine er fortsatt gift, på 27.året og (nesten) like forelsket =)

Blant venner og bekjente er det ca halvparten som har skilte foreldre, så statistikken stemmer godt her iallefall!

Skrevet

foreldrene mine er gift! var separert i litt under et år for lenge siden! men de fant fint tilbake til hverandre ja;) trengte vel bare en liten pause...

Skrevet

Foreldra mine er ikke skilte....men så gifta de seg aldri heller..

De gikk fra hverandre før jeg fyllte 1 år.

Skrevet

Mine er gifte. Gubben sine er og gifte. De fleste vi går sammen med har foreldre som er gifte.

Skrevet

Mine foreldre er fortsatt gift ;)

Og i januar har de vært gift i 40 år faktisk:)

:0)

Skrevet

Både mine foreldre og svigers er forsatt gift, men mine har flytta fra hverandre MAAAAAAANGE ganger også flytta sammen igjen, t.o.m. tatt ut seperasjon, etter min mening burde de flytta fra hverandre for godt istedenfor å holde på sånn som de har gjor!!!!

Skrevet

Mine har vært gift i 35 år 1 julie som var:) Og dem har vært sammen i 39 år. Samme med min samboers foreldre.

Skrevet

min er gifte enda. 27år i dag faktisk!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Mine er ikke skilte, men nå har de jo aldri vært gifte heller...har ikke engang vært sammen.

Skrevet

Mine er godt gift enda, og etter 36 års ekteskap tror jeg ikke at de kommer til å skille seg med det første. I klassen var det en m skilte foreldre, og nå er det vel et par til som har skilt lag såvidt jeg vet.

Skrevet

jeg har :o)

i vår familie er det kun ene onkelen til sambo som er skilt, alle andre er fortsatt gift :o)

untatt meg, da, som håper på å snart bli gift.....

Skrevet

Mine er det, svigers var det frem til svigerfar døde for tre år siden..

Skrevet

de er gift og har det bra sammen

Skrevet

Mine er fortsatt gift (jeg er 38 år!) og faktisk de fleste av mine venners foreldre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...