alene pappa Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Lurer på hvorfor ingen vil bli kjent med meg å sønnen min. er det fordi jeg er mann? blir det for skummelt? ser jo det er mange her inne som blir kjent og treffes, men aldri noen som vil finne på noe med oss. fordi jeg er mann betyr ikke at jeg har stygge baktanker da. vil bare ha noen å omgås med barn for sønnen min sin del og for at jeg skal kunne sosialisere meg litt. selvfølgelig håper jeg en dag å treffe den rette, men det er da ikke derfor jeg er her. bare lurer jeg..
så var vi 4 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 kan være noe med måte du uttrykker deg på som virker mot sin mening kanskje? Aner ikke jeg.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 vel, har selv prøvd og blitt kjent med folk her inne, men treff o.l har bare kokt bort. kanskje du burde prøve andre steder....?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hehe.. du får flytte nordover så kan dere få være med oss på lekeplassen, men bare om du lover og ikke prøve deg;)
alene pappa Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Hehe det var det da. tror nok det blir dårlig med flytting ja.
Bellamigo Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Kan nok vere litt enig her. Kanskje ikke utrykksmåten din trekker til seg så mye positiv oppmerksomhet. Synes det er topp at det finnes menn her inne. Jeg kunne tenke å møtt både damer og menn med barn, men du må nok skifte holdningen litt. Bare et tips for å hjelpe deg litt på veien;-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 hva har skjedd...? ikke vært her på en stund...
alene pappa Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 hmm kan du/dere si noe mere konkret da om hva som er "feil" med holdningen?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Hah..det lurer jeg også på. Kanskje det er fordi mange her inne ikke liker pappaen til barna og ikke ser ting fra en manns side, og så liker de det ikke når du kommenterer hvordan du/dere tenker?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 ja, fordi du er mann. venner med menn funker ikke. har man først kommet til det punktet hvor man blir venn med en mann og han ikke er homo, ender det alltid med sex eller følelser. eller begge deler.
så var vi 4 Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Nå kjenner jeg ikke "alene pappa" jeg bare gjetta på hvorfor han ikke får kontakt, og når alt foregår skriftlig vil jeg tro det er der problemet ligger. Wild guess. Forøvrig har jeg ikke noe problem med verken menn generelt eller barnefaren i mitt tilfelle.
Bellamigo Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Klart det funker å vere venner med menn. Så lenge det ikke oppstår følelser- men hva gjør vel det- om det skulle skje? Hvis begge får følelser for hverandre så er nå bare det vel og bra;-) Men om man treffer en alene pappa så er det ikke dermed sagt at da skal vi ha sex.
alene pappa Skrevet 7. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. november 2007 hmm.. vel sine sexuelle lyster må man vel kunne klare å styre selv. hvis man ikke kan ha venner av det motsatte kjønn fordi det ender med sex da sier vel det sitt. følelser kan man ikke styre, men hva er galt med det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 nei, og treffe menn og forholde meg til menn er selvfølgelig helt greit. men går man til det steget og blir venner er det fordi man liker hverandre. og har man kommet dit, oppstår det gjerne føleleser fra en eller begge av partene. og da er ikke vennskapet det samme. nå snakket jeg generelt om menn, og ikke alene pappa. også snakker jeg for meg selv. bare lufter tanker...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. november 2007 #19 Skrevet 7. november 2007 Men hva om du hadde likt jenter? Hadde du ikke kunne være venn med andre jenter fordi du var redd for at det skulle oppstå følelser mellom dere? Jeg har mange guttevenner som jeg aldri har hatt sånne følelser for:)
alene pappa Skrevet 7. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 7. november 2007 mhm. men det ville jo hvert litt kjedlig å være venn med noen man overhodet ikke liker heller da he he. skjønner jo tankegangen litt også da, men... på en annen side så er det for min del ikke så lett å finne kammerater som er aleneforeldre å omgås enn alenemødre da.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #21 Skrevet 7. november 2007 det blir selvfølgelig en helt annen sak, og vanskelig å si noe om i min situasjon. nå snakker jeg venner, og ikke bekjente. hvis du er helt overbevist om at ingen av dine gode kamerater har følelser for deg eller motsatt er du jo heldig. føler ikke vennskapet blir det samme om det oppstår sånne følelser, og det er jo ikke akkurat vanskelig å skjule. likte din tidligre partner at du hadde nære guttevenner? nettopp. eller er det kanskje bare jeg som er så himla heit som har dette problemet... hehe
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. november 2007 #22 Skrevet 7. november 2007 Hehe.. likte og likte:) Når han ble kjent med dem så gikk det veldig greit, men er fra en liten plass der det ikke var så mange unger, så man måtte leke med dem som var der, så dette er gutter som jeg har kjent nesten hele livet:)
Kosel Skrevet 7. november 2007 #23 Skrevet 7. november 2007 Vi hadde treff i Lillestrøm i går - la det ut her! - Men det var på dagtid da, da vi har litt mindre barn enn deg... Men vi kan sikkert prøve å ta et på kveldstid engang og så kan dere være med! Om du orker en gjeng skravlete jenter med babyer...:)hehe - alle andre er jo også selvfølgelig velkomne til å bli med!! Neste gang blir det i Ski, det har vi lovet for de som bor litt nærmere den kanten. Legger ut en tråd om det når vi har datoer, steder og klokkesletter på plass!
Matja Skrevet 7. november 2007 #24 Skrevet 7. november 2007 OH MY GOD! For en latterlig diskusjon! Klart man kan være venn med menn! Stakkars dem som ikke kan det... Beriker ikke akkurat barnas liv det da! Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg gjerne møtt deg! UTEN baktanker ;-) Jeg syns det er kjempekjekt å møte nye folk, og for å være ærlig har jeg ikke sett deg så mye her inne, så jeg skjønner ikke helt hva folk mener med at du uttrykker deg "feil". Er ikke det litt fordomsfullt? Men; Skulle ikke du møte en annen herfra da? Kokte det bare bort, eller? Er du med i åpen barnehage, eller noe? Jobber du? Går du på skole? (Jeg har tydeligvis gått glipp av mye her...) ;-)
alene pappa Skrevet 7. november 2007 Forfatter #25 Skrevet 7. november 2007 ja det så jeg. hadde hvert koselig det, men da var jeg nok på jobb desverre. kanskje jeg kan slenge meg på neste gang da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå