Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du fått mail fra meg??

blir jeg gravid snart??:)

150686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til våren:)

får mail av mange...hva gjalt det?...har jeg ikke svart deg så har jeg ikke fått mail

Skrevet

Hei kiby:)

Har en vennine som lurer på om du kan se kjønnet på spira hennes, og evn når h'n kommer. Ho har termin i april.

Ho er født 040386

sabo hennes 161280

på forhånd takk:)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kommer til skifte beite når jeg blir "stor" - ser du noe på jobbfronten hos meg?

Lurer veldig på om jeg kommer til å være lenge i min jobb; har jobbet kun 1,5 år, men kjenner jeg er sliten; jobber døgnet rundt. Ser du det? Får jeg jobbtilbud uten å søke? (Har en mistanke der...) Kunne tenke meg permisjon snart, men da må jeg jo bli gravid først.. hehe... ser du noe der kanskje? Mannen er født 021279 :) Du har spådd meg gravid om ikke så lenge, men jeg lurer på når vi begynner prøvingen :) hvilke tanker har mannen min omkring babylaging nå?

Jeg er født 091081.

Tusen takk

Skrevet

Hei

Bare lurte på om du kunne se raskt på meg;)

Blir det utdanning eller baby?

jeg 110379

han 261175

Skrevet

hei kimby

eg sliter sånn med bekkenløsning etter et tøft svangerskap og fødselen,

fikk en sønn 18.mars.2007

og har hatt vondt siden og nå blir det bare verre og verre... sover ikke eller noe..

må eg lære meg å leve med dette eller blir eg bedre?

huff...blir så psykisk sliten kjenner eg...

er født 16.11.84

sunbeamen&Morgan

Skrevet

du kommer nok til å va plaget frem til du tar kontakt med en manuelterapaut...dette er ikke noe som går over av seg selv desverre

Skrevet

ka e ein manuelterapaut ?????????????????????

er desperat,

går til fysio og trener , trener uten om,

men er bekymret for at eg aldri kommer til å komme meg i arbeid igjen og føle meg vel.

vurderer å ta kontakt med ei lokal ei som healer.

håper på svar:)

Skrevet

hei jeg hadde det samme problemet selv sunbeamen&morgan!! jeg gikk til kiropraktor for ventelisten på fysio var så laang..men det viste seg at det var bekkenet mitt hadde låst seg..derfor jeg hadde så vondt, så det kan jo ikke fysio gjør noen ting md! så annbefaler deg å gå inn der å ta en sjekk! lykke til:)

Skrevet

hei kimby

jeg lurte på om du kunne se om jg har blitt gravide nå? testen viser negativt men stoler ikke heilt på den..

isåfall vist jeg ikke er det..kan du se nårtid det kommer til å skje?

jeg er født: 29.08-84

han er : 11.10-83

tuuusen takk for svar!!;)

mvh Lene

Skrevet

Hei Kimby!

Jeg har en ikke-fungerende mail for tiden, så jeg må skrive til deg her.

Jeg lurer på om du ser når jeg blir gravid? Og det er forøvrig det eneste jeg lurer på ;->

Jeg er født 13juli1986, min kjæreste er født 12mai1976.

Skrevet

Hei Kimby!

Nå er leeenge siden jeg har prøvd meg her.. Ble spådd sist om spire i oktober. Og nå venter tante rød rett rundt hjørnet, men jeg føler ingenting. Men kan du kanskje se noe? Jeg er født 170284 Er nå inne i 12pp så begynner å bli litt redd....

lillemy84

Skrevet

hei kjære kimby.. har hørt at du er så flink men har aldri blitt spådd av deg så da prøver jeg her:)

først lurer jeg på om du kan se hvor jeg har lagt laderen til digitalkameraet mitt?? har lett overalt.. skulle legge den et sted den var lett tilgjengelig men nå finner jeg den ikke noe sted!! ser du hvor den kan ligge? en enkel svart lader...også lurer jeg på om du ser når jeg får barn nr.2.. har akkurat fått den første så skal vente litt til, men ser du når og eventuellt hvilket kjønn? jeg er født 040786. på forhånd takk:)

Skrevet

Hei Kimby! Jeg forsøkte å sende deg et spørsmål på mailen din, men har ventet noen dager på svar nå... lurer på om det er fordi du kanskje ikke kunne se noe, eller om du kanksje ikke har sjekket mailen din? Det jeg er ute etter er om du kan se noen flere barn for meg og min kjære mann? Jeg er født 190670 og han 030173, vi har to barn. Håper virkelig du kan greie å se noe:o)

klem

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kommer til skifte beite når jeg blir "stor" - ser du noe på jobbfronten hos meg?

Lurer veldig på om jeg kommer til å være lenge i min jobb; har jobbet kun 1,5 år, men kjenner jeg er sliten; jobber døgnet rundt. Ser du det? Får jeg jobbtilbud uten å søke? (Har en mistanke der...) Kunne tenke meg permisjon snart, men da ¨må jeg jo bli gravid først.. hehe... ser du noe der kanskje? Mannen er født 021279 :) Du har spådd meg gravid om ikke så lenge, men jeg lurer på når vi begynner prøvingen :) hvilke tanker har mannen min omkring babylaging nå?

Jeg er født 091081.

Tusen takk

Skrevet

sunbeamen&Morgan

en manuelterapaut er en som er spesialutdannet på bekken...han er både fysioterapaut og kiropraktor..men spesialist på bekken

Skrevet

Savner en bærepose med barnesikring, stratos har prøvd å hjelpe meg, men klarer du å se hvor den ev er/ hva som er i nærheten?? setter stor pris på hjelp

Skrevet

Jeg har sendt deg en mail....Håper du får tid å se på det en dag!

Klem

Skrevet

heihei kimby!! vet du har mannngeee som skriver til deg, men lurte på om du kunne ha tatt deg litt tid til meg??er så mange spørsmål å ting jeg lurer på.. kommer nr 2 snart??blir det en gutt? hvordan blir d m meg å jobb?kommer jeg til å kunne studere det jeg ønsker i nermeste fremtid?? ordner ting seg med "familielivet"?? består jeg på oppkjøring?? hadde satt kjempepris på om du kunne ha svart på mine spørsmål!betyr mye for meg!men skjønner at du har maaange som skriver til deg også,så forstår om d tar litt tid...

kan vel legge til

meg 130786

å han 040285

tusen takk:)

Skrevet

Når får jeg nummer tre?

To barn fra før, født april 06 og desember 03.

meg februar 85

min kjære juni 79 (han er ikke pappaen til de to andre)

Får vi barn sammen? når? Hvilket kjønn?

Skrevet

011180, en vanlig plastikkpose fra butikk, husker desverre ikke fra hvilken butikk eller motivet på den.

Tusen takk for at du hjelper meg , så jeg kan finne ut hvor i kaoset av esker jeg skal starte på i kjelleren.

Skrevet

det jeg får opp er en hel masse sko og annet rot...så har du sko nede i kjelleren så er den blant dem

Skrevet

Hei Kimby!

Ser du noe kjærlighet i siktet for meg i nærmeste framtid?

Evt hva ser du angående det?

6 okt-78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...