Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 kan kanskje skrive litt om meg selv. ser mange tror jeg spår i tarot og pendel...det stemmer ikke. jeg er klarsynt medium..det vil si at jeg bruker ingen hjelpemidler når jeg kanaliserer. det er medfødte evner jeg har og har altid hatt dem i bruk. ------------------------------------------------------------------------------- Jeg Kanaliserer,Renser hus,Fjernhealer,Kommuniserer innen åndeverden,ser hjelpere,aura,finner bortkommende ting og dyr osv osv -------------------------------------------------------------------------------------------------- det beste er om dere sender meg post eller mail meg på [email protected] slipper jeg å leite nedover tråden eller andre plasser på siden klem
*Lissi* Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Må være utrolig spennend slike evner:-) Du har sett på meg før, og synes du er veldig treffsikker. Om du har tid, kan du se om du ser noen baby på meg og sambo snart. Eventuelt når vi begynner prøvingen og kjønn? Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69 Tusen takk!
St.Sunniva Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hei :-) Du får sikkert mange mailer, men jeg sendte deg en mail etter at jeg ikke fikk svaret du sendte meg på PM'en, men har ikke fått noe svar etter det :-) Du har kanskje ikke mailen lengere??
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 hei luremus:) får opp sommeren på dere...det kommer til å klaffe veldig fort når dere begynner:)..det er en gutt det er no både og å ha evnene hehe..er jo vant med det og veit ikke hvordan det er å ikke ha det...men kjenn jeg blir sliten blir det for mye og utrolig rasslaus når jeg ikke bruker dem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Hei Kimby. Lurer på om du kan se hva som plager gutten min siden han ikke vil søve. han er født 8mai 2007
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 skrev inn her får jeg sjekket postkassen min..leste pm fra deg der.Skal tenke på det.
Kasandre Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 hei du:) kan du sjå på meg?skreiv lenger nede på sia idag... klem klem
Ladybug~N&E Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 lurer på om du kan se når jeg blir gravid igjen? har planene klare men litt moro og se om det blir før eller senere eller om jeg får til det jeg har planlagt;) jeg er født 090582. og om det er relevant: sønnen vår er født 310807, gubben 211081 og han har en sønn fra før født i 01. takk for ev. svar;) klemklem
Gjest Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Jeg lurer på om jeg kommer til skifte beite når jeg blir "stor" - ser du noe på jobbfronten hos meg? Lurer veldig på om jeg kommer til å være lenge i min jobb; har jobbet kun 1,5 år, men kjenner jeg er sliten; jobber døgnet rundt. Ser du det? Får jeg jobbtilbud uten å søke? (Har en mistanke der...) Kunne tenke meg permisjon snart, men da ¨må jeg jo bli gravid først.. hehe... ser du noe der kanskje? Mannen er født 021279 Du har spådd meg gravid om ikke så lenge, men jeg lurer på når vi begynner prøvingen hvilke tanker har mannen min omkring babylaging nå? Jeg er født 091081. Tusen takk
Ladybug~N&E Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 okay.. så du planene mine eller så du en graviditet til sommeren? vil nemlig bli gravid rundt juli/august;) ellers har andre sett feb/mars til neste år
Gjest Skrevet 8. november 2007 #16 Skrevet 8. november 2007 Hei! ser du flere barn på meg? kanskje en mann snart også? er singel alenemamma, så er vel greit å finne en mann først:) hehe 091075 er jeg født!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 atena du møter en mann til sommeren og blir gravid i juletider til neste år
to+en til! Skrevet 8. november 2007 #18 Skrevet 8. november 2007 To ting! Kan du se hvor i all verden fjernkontrollen til dvdspilleren vår er blitt av?? Har lett huset rundt nå... Og ser du flere barn på meg? Når? 020580
Gjest Skrevet 8. november 2007 #19 Skrevet 8. november 2007 den ligg på et bord men det er sikkert fjernkontrollen til tv hehe... til høsten ser jeg du blir gravid igjenn...en jente
anesam Skrevet 8. november 2007 #20 Skrevet 8. november 2007 Hei! Ser du noe ang jobb situasjonen min framover? og når jeg blir gravid? f 280482
to+en til! Skrevet 8. november 2007 #21 Skrevet 8. november 2007 Hehe, ja det er ihvertfall ikke til dvdspilleren, har en del fjernkontroller! Hmm.. fatter ikke hvor den har tatt veien... om ikke i søppelet da! :S Og blir spennende å se om gravditeten kommer til å stemme, bra det ikke var enda ihvertfall!
to+en til! Skrevet 8. november 2007 #22 Skrevet 8. november 2007 Hehehehe, jeg fant den!! Vil du gjette hvor?? ........................................................................................................... neida! Den lå under ei dukkeseng blandt ungene sine ting, ei skikkelig lav seng som en ikke skulle tro noe fikk plass under!
På`an igjen...har født... Skrevet 8. november 2007 #23 Skrevet 8. november 2007 hei hei. ser du om vi får solgt leiligheten? evt når? født 14.12.81
Gjest Skrevet 8. november 2007 #24 Skrevet 8. november 2007 Dytter litt på innlegget jeg skrev lenger opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå