Gå til innhold

Til alle oss "nybegynnere" med (innbilte?) symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, for sikkerhets skyld forandret jeg nick.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn, for sikkerhets skyld forandrer jeg nick til dette.... Ingen andre tegneseriedamer her m ikm 14. og ømme pupper??? :)

Skrevet

Hei-hei!

Jeg skal teste meg på mandag, hovedsaklig fordi at jeg ikke har peiling på syklusen min. Det er ca en måned siden forrige mens (som var slutte-med-p-pille-mens), så jeg skal egentlig bare teste for å vite om jeg må slutte å røyke eller ikke... =)

Skrevet

Spennende.Skal også teste mandag, onsdag er det fire uker siden mens, men jeg pleier aldri gå 28 dager mellom-heller sånn 25/26 dgr. Så jeg tenker- enten vet jeg noe mandag eller så får jeg sjekke noen dager etter. Har ikke kommet i "må-bli-gravid-m-en-gang"-moduset, føler det ville være for stor flaks å greie det på første forsøk. Hadde selvfølgelig vært koselig men trøster meg med at skjer det ikke blir det øl på meg på lørdag likevel.... Men jeg FØLER meg selvfølgelig gravid jeg også ;-). Får håpe det blir røykestopp på deg da:-)

Skrevet

Jaja...på lørd kom tanta gitt. Egentlig litt merkelig følelse, for jeg har blitt bedre kjent med kroppen min den siste måneden. Jeg hadde så mange symptomer at jeg innimellom følte på meg at jeg var gravid, samtidig som jeg visste jeg ikke var det. Men det er tydeligvis symtomer på mensen, hehe...Og det rare er at de har ikke gitt seg enda. Jeg er forts ganske trøtt og har en del vondt i korsrygen, også stikker det i brystene. Merkelig kropp jeg har hvertfall!!!

Men tante er her for fult, så ingen tvil om det.

Bare å kjøre på videre!!!! ;-)

Åssen går det med tegneseriedama og røykstopper´n? Blir det noe unger på dere snart? ;-)

Jeg var forresten så lur at jeg slutta å røyke samtidig som jeg slutta på pilla. Bedre for fosteret å slippe det stresset man får når man slutter. Så midt råd er: Skal du uansett slutte når du blir gravid, og dere planlegger å bli det, så bare slutt med en gang. Blir bare værre for deg og barnet om du venter;-)

Vet det er vanskelig. men tenk på selvdisiplin.

selvdisiplin-selvdisiplin-selvdisiplin-selvdisiplin-selvdisiplin-selvdisiplin

Det hjalp meg veldig. Ikke F!!!! om røyken skal få bestemme over meg;-)...også fikk jeg litt hjelp av at røykloven kom 2 måneder før også da;-)

Så siden 28 aug 2004 har jeg ikke tatt ett eneste trekk!!! Kjempestolt!!

Skrevet

Hei på deg morelli vil ha 2. Testet negativt i dag, selv om den berømte og fryktede tanta ikke har kommet enda. Så jeg går inn i min 2pp om ikke lenge tenker jeg :-) Følte meg litt splittet i dag-kjøpte bind+clear blue tester til neste runde :-)Slipper heldigvis slutte å røyke, liker ikke røyk.

Skrevet

Hei! Ja, JEG MÅ SLUTTE Å RØYKE!!! NÅ!!! Er så drittlei av disse 5-minuttene som ender opp med å sluke hele dagen min.

Og ikke minst dette:

har enda ikke fått TR, med IKM sist fredag. G-testene kommer ikke i posten før tidligst i morgen, og hvis jeg er gravid så har jo embryoet vært storrøyker i 3 uker allerede.... :-( Dakar....

Hehe, bind og ClearBlue... Sånn føler jeg meg også for tiden... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...