Dina1 Skrevet 7. november 2007 #26 Skrevet 7. november 2007 Her har vi kjøpt izi sleep som blir sett på som en av de sikreste stolene på markedet. Det som gjorde at jeg valgte den, var at man kunne legge sete ned. På den måten kan barnet sove videre i setet etter kjøreturen om man ønsker det. Virker også som den hadde bedre polstringer på siden av kroppen og hodet. Vi sammenlignet den i hovedsak opp mot maxi cosi. Nå har man forsket så mye på sikkerthet, så jeg vil tro at alle setene som er nevnt overfor, vil være helt super og sikker til barna:)
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 7. november 2007 #27 Skrevet 7. november 2007 voi har kjøpt akta graco logico s som den heter tror jeg. den kostet 1598 på tilbud men ligger rundt 1998 i pris. og det er med base. synes det var greit og den har fårr veldig mye skryt. maxicosi koster jo 1600 uten base. og med base ligger den på 3000 eller noe...
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 8. november 2007 #28 Skrevet 8. november 2007 Recaroo fikk best i test.. den har vi..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. november 2007 #32 Skrevet 8. november 2007 Vi har kjøpt bilstol fra Brio. Husker ikke nøyaktig hva den heter.... Den er med base som kan festes både på "gamlemåten" og med Isofix. Vi for vår del har for gammel bil til at det finnes noe så fancy som Isofix i den, så vi må montere med setebeltet=) Men det skal gå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå