Gå til innhold

Fy søren for en plass!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

synest det er koselig inne her jeg... men nå pleier heller ikke jeg og få med meg alle som krangler her inne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spetakkel er vel en av de som faktisk har en del å fare med. Morsom er hun også !

Når det er sagt kan det nok føles litt voldsomt som nykommer. Mange sterke meninger og personligheter. Men, de aller fleste er innmari hyggelige. Det er min erfaring.

Skrevet

Bra det da :)

Ja jeg tror det føles ganske voldsomt ut for nyregga.

Sterke meninger er helt greit å ytre, så lenge de holder seg til saken.

Skrevet

Enig me deg me&My. Det er masse unødvendig kommentarer og slikt. Det må da gå an og svare på noe her seriøst men d gjelder også dem som har "seriøse" spørsmål som dem kunne spart seg for som er ute etter og lage kvalme.

Og SPETAKKEL, det er forsjell på og si menninga si og slenge dritt.

Men dem som kommer me seriøse innlegg må også da tåle at alle ikke er enige, men trenger ikke og være spydig til dem som lager innlegget for dem ikke har lik mening.

Skrevet

jeg tror at grunnen til at andre er mere sårbare enn andre er pga stoor alders forskjell her inne.....;-))

Skrevet

Hvor slenger jeg dritt da? Det er jo strengt tatt hovedinnlegger som slenger dritt her...

Skrevet

Jeg er så enig..har fått pepper for dette tidligere, når jeg har nevnt det samme som du gjør nå!!

Vi er da voksne mennesker..

Skrevet

Ja det kan hende løvinne :)

Men holde seg til tema og svare seriøst er da ikke for mye forlangt for de fleste regner jeg med..

Man MÅ ikke slenge med leppa så fort man er uenige :)

Skrevet

Jeg slenger da ikke dritt Spetakkel????

Jeg laget et innlegg om at jeg syns det det mye drittslening. Slenger da ikke dritt..

Skrevet

Skjønner ikke at det er noe å få pepper for jeg da. Folk føler seg kanskje truffet?

Skrevet

Slike innlegg skriver de fleste "nye". Begynner å bli en del slike innlegg. Veldig kjedelig, veldig forutsigbart.

Spetakkel er vel forøvrig en av de bedre her inne.

Skrevet

Me&my...

Helt enig med deg..er noen som alltid må slenge dritt..og det er greit nok at man ikke er enig om alt..men er måten man sier det på!!

Skrevet

Sa ikke DU slengte dritt, men det er forsjell på folk her inne som sier menninga si og slenger dritt...

Noen skriver: Er du teit i hue ditt eller? Du må være den dummeste personen jeg har sett.

Det er ikke og si menninga si det er og slenge dritt. Har en ikke noe og si til et seriøst innlegg så ikke si noe i det hele tatt. Det blir så sykt trist og være her da. Vi er tross alt snart mammaer og mammaer.

Det i MIN mening blir for dumt. Holde en til saken.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Så indremisjonens ungdomsgruppeleder har registrert seg som bruker bare for å få sagt at her var det ugudelige tilstander? Stakkars naive nek.

Skrevet

Oooh! Bensin på bålet dèt sug lut..

Skrevet

Men hvorfor er det så mange slike innlegg da??

Regner med det er grunn for det.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Men hvorfor er det så mye vondt i verden da??

Regner med det er en grunn for det.

Når du er ferdig med å tvinne håret og blåse bobler, si fra.

Skrevet

Forstår ikke at folk kan være så usakelige jeg..bare å heve seg over!!

Skrevet

Hei du sug lut satan i toern...

Artig innlegg..

Håret er ferdig tvinna og boblene ferdig blåst

Skrevet

Et råd fra meg hovedinnlegger, er å la det ligge. Skjønner at du ikke får verdens beste inntrykk av dib. Det hjelper kanskje å være noe overbærende i førsten og velge sine kamper med omhu. Det er veldig mange hyggelige damer (og sikkert noen menn) her.

Dessuten synes noen det er innmari gøy å kaste bensin på bålet.

Det er jo frivillig å være her. Og mange av oss synes det er et allraight sted å slå ihjel litt tid på.

Skrevet

Greit nok det.

Men har jeg startet en diskusjon så kan jeg vel få være med vidre på den.

Jeg ytrer min mening og bør ikke la det ligge nei. Ser ingen grunn til det.

Skrevet

Du skjønner.. Jeg synes det blir feil å statuere hvor ille det er å være her, når du.. vel.. fortsatt er her. Prøvde bare å fortelle deg at det faktisk ikke er så ille. Litt action i hverdagen.. Litt gøy når temperaturen stiger synes jeg. he he

Skrevet

Helt greit med litt action..Men det å gå løs på enkeltpersoner syntes jeg ikke kan kalles som action...

Skrevet

Velkommen tilbake da du er i bedre humør :o)

Elsker disse sidene jeg om mener at om man ikke tåler å bli sett kritisk på innimellom, nei vel, da får man finne seg et annet sted å henge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...