Gå til innhold

Fy søren for en plass!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det skikkelig god stemning dere..

Jeg har lest her en god stund, men ikke vært regga.

Dere hakker på andre uansett hva de skriver. Kan man ikke ta hverandre seriøst uten å slenge drit til hverandre? Har du ikke svar på det personen lurer på så får du heller la være å skrive noe tilbake.Bør iallefall ikke komme med uvensentlige ting.

Skal ikke dette være en plass der man skal kunne diskutere og komme komme spørsmål man lurer på? Det er da veldig utrivelig å komme med noe man har på hjertet om man skal få bare ekle kommentarer tilbake!

USJ, for en plass! Skjerp dere! Det er fler enn dere her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke topp å være her?

Har gitt helt opp jeg. Har funnet ett annet sted som er mye koseligere. For her får du dritt servert uansett.

Skrevet

Helt enig.. er veldig kjedelig. Hvertfall når folk kommenterer at man har et rart barn hva utseende angår.. Det syns jeg er veldig leit;(

Skrevet

Er også en annen plass..

Så sur stemning som det er her skal man lete lenge etter.

Synd for disse personene som virkelig trenger å få fortalt ting eller kommet med spørsmål.

Skrevet

Er noen av dere på libero? :-)

Det er helt håpløst å diskutere noe her inne, enig i det. Maaange fornuftige, saklige og hyggelige mennesker. Men desverre en god del kranglekjerringer også!!

Skrevet

Gledet meg til å komme over hit fra bim etter at jeg hadde født. Men fikk jo bakoversveis. Nåde den som ikke følger hva ekspertene måtte si. Og de skifter jo aldri mening. Regner også med at ALLE her inne nekter sine barn under 3 år å se på tv. VIKTIG!!!!!

Skrevet

Jeg oppfatter ikke stemningen her som sur jeg. Heldig vis er dette et sted der man kan si i hvertfal nesten det man mener. Personlig orker jeg ikke de sidene der folk bare jatter med hverandre og skal være såååå støttende, samme hvor dumt HI har stilt seg.

Skrevet

Det er 6500 stk her inne for øyeblikket. Noe naivt å tro at alle de skal være snille og greie?

Men det er absolutt ingen tvang å være her inne. Er jo ikke vits å bruke tid på noe dere ikke liker..?

Jeg liker meg godt her og syns det er godt at folk kan få ha ulike meninger og ikke bare koz og klemz til hovedinnlegger....

Skrevet

Merkelig detta her :/

HÆÆ?? brant du opp isoporen??Det skal kildesorteres!

HVAAA, lot du barnet sitte i bilen??

HERREUGUD hvor dårlig mor du er om du skulle velge å ha barnet i ikke-bakovervendt stol.

Får frysninger av åssen dere slenger med leppa til hverandre!

En mor og far gjør da bare det de mener er best for barna sine..

Skrevet

Greit nok det SPETAKKEL.

Men å ikke svare på det virkelig HI spurte om og isteden begynne å kommentere andre uvensentlige ting i innlegget. Det er da strengt talt ikke nødvendig.

Skrevet

Kan ikke noen av dere tipse om alternative sider da??

Skrevet

Er det du med baby i bilen som har skiftet nick?

Kan du ikke bare være et annet sted da? Blir litt fjortis dette...

Skrevet

Nei, det er sikkert mye som ikke er nødvendig rundt omkring. Noe sier meg at du er relativt ung?

Skrevet

Du registrerte deg bare for å si det? Artig. Vel, mange er faktisk hyggelige her også, man leser det man vil.

Skrevet

Nei ikke jeg med baby i bilen..

Og heller ikke relativt ung.

Dette beviser jo bare at det er mye slibrige kommentarer her. Du klarer jo ikke å la være "spetakkel".

Joda, er på andre steder jeg..

Men bare fatter ikke hvorfor man få slenge med leppa så fort man har muligheten.

Skrevet

:) Jada, det kommer jeg til å fortsette med.

Skrevet

Herregud, hvis du tåler sååå lite for det bare være.

Skal du være her bare for å sutre da?

Skrevet

Jeg er ikke her for å sutre.

Tåler så lite? Hmm.. jaja.. Jeg har ikke fått noe annen "refs" enn fra deg jeg da, og ja det skal jeg overleve :P

Men syns det er synd for disse som kanskje er nyregga her.. Som i all forhåpning legger ut ett innlegg og håper på en fornuftig svar. Også kommer en å slenger med leppa så det suser.

Dette er da en plass for alle, og da får man oppføre seg deretter.

Skrevet

Ser man det. Her er det lov å slenge masse dritt. Bare ikke lag innlegg om at folk slenger dritt. Da er man ikke velkommen.

haha..

Skrevet

Spetakkel; må bare si en ting.. forstår hvorfor du har valgt det nicket du har.. kjedelig at du oppfører deg sånn. Spør om andre er unge når du selv ikke er mye moden hue..snakk om dårlig selvinnsikt..

Skrevet

Hæ? Jeg har knapt vært innom her på mange dager.

Jeg skriver rett frem uten masse dill dall og smilefjes. Hvis dere tandre småblomster ikke tåler det, så ok, men ikke skyld det på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...