Gå til innhold

Hvor mange barn vil dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst på 5. men vi sliter enda med å få til den første så vi får se hvordan d går:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir oss etter denne. Holder med 2 :)

Skrevet

Jeg har en fra tidligere og vi vil ha to...

"da har vi tre" som sambo sier=)

er så koselig å høre at han ser på min som sin egen=)

Skrevet

Helst tre (kanskje fire) Gravid med nr 2 nå å har ingen bekymringer om at vi ikke skal klare å følge de opp o.l, vi er såpass ressurs sterke begge to at det er ikke problem, det viktigste av alt er masse kjærlighet og omsorg!!!!

Hurra for flere barn!!!!

Skrevet

Fikk nr. 4 for ca 4 mnd siden, og sysler allerede med tanken på nr.5...

Vi får se................

:)

Skrevet

Holder med en jente, nr 2 er gutt...En av hver:o)

Synes det er tungt å gå gravid, hvis ikke ville jeg hatt flere.

Eneste jeg kunne tenke meg er å adoptere:o)

Skrevet

ønsker meg minimum 2. Kanskje det blir så mange som 4. Hvem vet. Tror iallefall at jeg vil starte med 2 tette. Må først bli gravid med den første.

Skrevet

Er gravid med nr 4 nå, og tror det holder. Mine tre første svangerskap har vært som en drøm, men i dette har jeg utviklet svangerskapskløe og er trøtt og uopplagt hele tida. Men fire er nå godt gjort det da!

Nå når jeg snart har fire virker det så stusselig med bare to... Var egentlig først enige om å få bare to, men så kom nå det der "baby-savnet" da når minstemann da var 3 år... Så da ble det tre, og nå er jammen nr fire på vei også :-)

Skrevet

Venter nr. 3 nå, og det får holde. Synes det er nok, med tanke på å skulle følge de godt opp. Ville ha tre, da jeg for min del synes det er litt lite med bare et søsken...

Skrevet

4 barn :)

Har ei jenta på snart tre år og forhåpentligvis snart nr 2 på vei! De to siste kommer enten rett etter eller med noen år mellom 2 og 3 for å gjøre ferdig skolen.

Skrevet

Venter nr. 2 nå. Har alltid ønsket meg 3 barn så vi får se etterhvert om det blir med disse 2 eller om det kommer 1 til senere.

Jeg er jo ennå ung (26år).

Skrevet

*hihi* jeg tror ikke jeg vet hva jeg vil jeg for....

- jeg ønsket meg ikke barn, så ble jeg gravid. Etter første fødsel sa vi til hverandre: kun denne, aldri mer.

- når tulla var tre mnd gammel var jeg sannelig gravid igjen du, etter han kom til verden sa vi: to tette! fantastisk!! Men her stopper det.

-Nå venter vi nr tre, og dog det initsielle sjokk (som var stort), så gleder jeg meg veldig til å møte h*m!!! Og ser heller ikke bort fra at det kommer fler,-mer. Jeg må se hvor hard baby-perioden blir denne gang:o)

Skrevet

Blir nok to her=)) Skal jo ha tid og penger til dem også...

Skrevet

jeg vil ha 2-3, men ikke fler enn 3. sambo vil ha 3, og tror ikke han hadde blitt vrang med 4 heller. men det hadde kansje endret seg når vi får den første, heh.. vanskelig å si før det

Skrevet

Hmm. Jeg har alltid drømt om mange barn jeg ;-) men tror nok det blir vurdert litt bedre etter vi har fått førstemann. Egentlig så har jeg drømt om 5-7 barn hehe, men det blir nok i meste laget så det får heller forbli en drøm. Kjæresten vil også ha mange barn, men som han sier: vi får ta ett av gangen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...