Vårenzia Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg tror jeg gir meg etter denne, men er litt usikker. Om det blir en gutt, har vi en av hver, og da er jeg nok ganske sikker på at vi gir oss men om det blir en jente kan det hende vi gjør det likevel da også. En familie på fire er en perfekt liten familie synes jeg og samboer, men mulig man skifter mening etter noen år..?
trebarnsmamma? Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Helst tre barn, men vet ærlig talt ikke om jeg orker gå gravid en gang til. Har hyperemesis-svangerskap og det er knalltøft :-/
Hera83 Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Vår første er på vei, så det er litt vanskelig å si, men det blir nok to eller tre. Jeg har to søsken og syns det var veldig koselig, så jeg heller mest mot tre. Men, får jo se når vi har to!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 To holder. Orker ikke et svangerskap til, nei...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Vi gir oss med lillemor. Har en gutt fra før. To barn er akkurat passe for oss )
Niem og Patrick Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Har alltid sagt 3 eller 4. Men vi får begynne med denne første Har ikke lyst til å få de så veldig tett, så det blir noen år til neste gang
pandabjørn Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 vi skal bare ha 2 barn holder mere nok for meg! det er jeg som skal slite å gå gravid i 9 mnd... har en gutt fra før av og venter jente nå om 15 dager sambo vil ha tre men det har jeg sagt blankt nei til........
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 onsker meg 4 men blir nok stopp ved denne tredje;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Vi skal ha 2 barn- det er nok. Venter gutt nå, får vi en jente til er det perfekt- men blir nr 2 en gutt til så blir det alikevel med 2 stk. Da er det normal plass i en vanlig bil, og man har tid til å følge de opp. Er vi heldige får vi 2 tette, gravid igjen innen ett år håper vi på.
jente og gutt Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Nummer to kommer om ei uke, og det er sistemann. Tunge svangerskap, så ikke lyst til å gå gjennom det enda en gang...
Gurine Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Jeg har to jenter fra før av på 3 og 6,5 år. Jeg er syk etter en baby til da, men sambo har ikke så lyst.. Av samme grunn som over. Det at vi da må ha ny bil, flere kostnader, og flere som må følges opp.. Men men, er man babysyk så er man babysyk. Tiden får vise om det blir to eller tre.
Supertea Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Jeg vil ha to. Helst to tette. Venter vår første nå, og sambo synes vi skal vente litt og se hvordan vi synes det er med èn før vi bestemmer oss for en til... Mulig han er litt mer fornuftig enn meg der Men jeg vil veldig gjerne at tassen skal ha søsken, og siden jeg selv har ei søster som bare er ett år yngre, så vet jeg jo hvor fint det er...
jente08&jente2010<3 Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 vi skal ha 2, eller sambo har en sønn fra før, og jeg venter min første nå, så vi har planlagt denne her, og nestemann skal komme innen 3 år hadde vi tenkt! da blir det 3 til sammen, tenker det holder jeg...! jeg er ikke den som kunne tenkt med masse barn:)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Jeg har en datter på 9 1/2 år, så det blir 10 år mellom mine to. Vi vil derfor ha tre barn, så to av dem kan bli "litt" tette (ca 5 år mellom).
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Etter denne blir det ikke fler!! 2 jenter holder i massevis tror jeg;) Jeg vil ha tid til barna mine,samboern og vennene mine og med jobb og andre huslige plikter føler jeg tiden ikke strekker til nok som det er,så tror vi er ganske enige at vi ikke skal ha flere! Men man skal jo aldri si aldri..
lotta72 har fått Anders Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Jeg tenkte at jeg ville ha to. Men livet blir ikke som planlagt. Plutselig ble et av svangeskapene tvillinger, så jeg endte med tre barn. Så røyk ekteskapet, og jeg ble alene. Det gikk noen år, og jeg hadde det flott med mine barn. Savnet egentlig ikke mann, men plutselig stod han der, og alt bare stemte. Han synes det var helt suverent at jeg hadde barn, men ville gjerne ha en selv også. Nå har det gått noen år, og det var vel ingen grunn til å vente. Er gravid med min nr. 4 Hadde noen sagt til meg da jeg var 25 at jeg kom til å bli 4-barns mor, hadde jeg uten å blunke veddet alt jeg hadde og eide imot! En ting er hva man ser for seg og ønsker, en annen ting er hva livet bringer. Superfornøyd med min egen situasjon, men litt lei kommentarer som " må du befolke verden alene"
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. november 2007 #17 Skrevet 6. november 2007 Har lyst på 3 (max 4) barn i utgangspunktet, men når man går og er så forferdelig dårlig store deler av svangerskapet, så frister det ikke akkurat å gjenta dette for mange ganger... Er gravid med nr. 2 nå, og skulle vel egntlig ønske dette var tvillinger, sånn at jeg "slapp unna" en graviditet. Har ikke vært på ul enda, så det er jo fortsatt håp, hehe...men tviler vel på at det er fler enn én... Synes to barn er for lite (har vokst opp i en søskenflokk på 4, og syntes dette var veldig koselig), så jeg skal vel om noen år klare å "kvinne meg opp" til en graviditet til, men det får vi tar når den tid kommer -Én graviditet av gangen, sier nå jeg! ;P
Gjest Skrevet 6. november 2007 #18 Skrevet 6. november 2007 Jeg har alltid hatt en drøm om 4 barn, MEN lurer på om jeg ombestemmer meg der gitt... er kanskje nok med 2... Får se å presse ut denne her først, før jeg bestemmer meg for noe mer ;-p
har4barn Skrevet 6. november 2007 #19 Skrevet 6. november 2007 Prøver på nr 4 nå. Regner med at vi gir oss etter det:)
snart mor til 3 Skrevet 6. november 2007 #20 Skrevet 6. november 2007 vi har ikke et mål direkte..venter nr to nå.. og har gjort en avtale om at det skal ikke bli fler enn fem unger tilsammen. Selvfølgelig skulle vi klare å få tvillinger så får jeg jo lurt til meg en ekstra unge,men.hehe..sannsynligheten er minimal.. tar en unge om gangen nå..hvem vet...den tid den sorg..eller glede.. hehe....
Gjest Skrevet 6. november 2007 #21 Skrevet 6. november 2007 Har alltid sakt minimum 2 maks 3. Må ha 2 slik at den første får søsken, men det holder lenge med 3. Men vi får nå se hva framtiden bringer, venter vår første nå.
Topp 10. Skrevet 6. november 2007 #22 Skrevet 6. november 2007 Håper iallefall på 2 men kanskje 3:) Venter vår første over nyttår!!!
Chaiemae Skrevet 6. november 2007 #23 Skrevet 6. november 2007 Jeg vil veldig gjerne ha to barn men siden det er vanskelig for meg å bli gravid så blir jeg overlykkelig for ett også.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 6. november 2007 #24 Skrevet 6. november 2007 Eg har alltid sagt mer enn to, vokst opp med en søster og syntes det var litt kipt No når eg går med nr 4 som blir den siste har flere, overraskende mange som "bare" har to komt og sagt til meg at dei beundrer vårt valg og angrer på sitt valg om å bare få to , men båten var dratt for deres del.......... Veit at etter min fetter forsvant på sjøen har mamma og angra på at det bare ble oss to.... min fetter var i en søsken flokk på 3 så dei er forsatt to.........................................
ticalinda Skrevet 6. november 2007 #25 Skrevet 6. november 2007 Jeg ønsker 4, sambo ønsker 3! Men jeg er allerede 31 år så tiden løper litt ifra meg siden jeg bare er gravid med vår første!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå