Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 5. november 2007 jeg rangerer ikke mennesker ut ifra hvordan de ser ut, men jeg deler dem inn i forskjellige raser! jeg er av hvit rase...
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #27 Skrevet 5. november 2007 Det finnes ikke noe som heter hvit rase. Har jeg misforstått når jeg fikk inntrykk av at du mener kulturer henger sammen med "raser"?
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 5. november 2007 ja kulturer og religioner henger faktisk stort sett sammen med raser.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #29 Skrevet 5. november 2007 Dumt for deg at Hitler ikke er i livet for da kunne du jo ha slått deg sammen med han, han som elsket den hvite rasen, eller den ariske rasen da...
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #30 Skrevet 5. november 2007 Mhm. Og når du sier at det er noen kulturer du ikke liker, blir ikke det da det samme som å si at det er noen raser du ikke liker? (Om vi nå for the sake of the argument går ut fra at raser skulle eksistere, på sånn litt mengelesk vis).
overkill Skrevet 5. november 2007 #31 Skrevet 5. november 2007 Skulle til å svare deg, men så såg eg at du er frå Askøy. Askøyværingar er ein rase eg held meg langt unna, på lik linje med boarder colliar.
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 5. november 2007 jeg har ikke sagt at jeg ikke liker noen raser. jeg sier at det er noen kulturer jeg holder meg unna. jeg er f.eks skeptisk til muslimer pga det synet de har på kvinner.
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #33 Skrevet 5. november 2007 du må ikke si ordet rase her inne anonym. og før du svarer bør du kanskje lese de andre innleggene her på krangle også før du svarer. du er LITT på villspor nå!
RundLurt? Skrevet 5. november 2007 #34 Skrevet 5. november 2007 er blandig jeg også faktisk, ikke av rase, for jeg er arisk, men blanding mellom to nasjoner!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. november 2007 #35 Skrevet 5. november 2007 Du sier at kultur og religion ofte henger sammen med raser, men det finnes da hvite, gule, brune og svarte muslim f.eks. Og du mener jo at hvit er en rase, svart er en rase osv, så hvordan kan da en religion henge sammen med EN rase da det finnes muslimer, kristne osv i alle farger?? Kan du forklare det for meg?
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #36 Skrevet 5. november 2007 Nei, men jeg syntes du sa kulturer stort sett hang sammen med "raser" - så om du ikke liker kulturen, liker du gjerne ikke "rasen" heller?
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #37 Skrevet 5. november 2007 he he he jeg er faktisk ikke askøyværing! jeg bor på askøy men jeg er faktisk fra åsane.
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #38 Skrevet 5. november 2007 og sånn at du vet det så er boarder collier en av verdens smarteste hunderaser
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #39 Skrevet 5. november 2007 ja slå på fjernsynet ditt
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. november 2007 #40 Skrevet 5. november 2007 Unnskyld meg, men alle muslimer har ikke et negativt syn på kvinner (går ut på at det er noe sånt du mener) du må ikke dra alle under en kam. Er selv sammen med en muslim, og jeg får faktisk mye mer respekt fra han og hans venner som kvinne enn det jeg har fått av mange nordmenn, så det blir litt drøyt å si det..
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 Forfatter #41 Skrevet 5. november 2007 nå går jeg og legger meg, jeg har en lang dag foran meg i morgen, skal lese mein kampf for min datter..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #42 Skrevet 5. november 2007 Ja du skal vel det, også skal vel dere gå ut å gasse noen jøder tenker jeg..
Joolimooli Skrevet 5. november 2007 #43 Skrevet 5. november 2007 Herregud! Dette er vanskelig! Skal ikke, skal ikke, skal ikke engasjere meg!!! *Holder på tommeltottene* Uf... Blir for provosert igjen nå.... Heia Pila og BabyGirl!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå