Gå til innhold

til dere som mener at jeg er rasist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min stemor er fra fillipinene

mine søsken er blanding av dansker og fillipinere

min bestefar er fra chile

og min bestevenninne er faktisk fra somalia

så JA jeg er rasist gitt!

fordi jeg bruker ordet rase betyr ikke det at jeg er rasist. jeg er jo av en rase jeg også. så stikk fingern i jorden og forstå at livet ikke er i kun svart og hvitt! jeg vet ikke hvem som er rasistisk av oss jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I belive you. Men så har jeg ikke mistrodd deg, heller.

Men så kan jeg slenge på et tips her i samme slengen.

Du må ikke finne på å ordlegge deg feil her inne, der har jeg driti i buksa også.

Skrevet

ja jeg ser dette her :) her inne lever man et sukkersøtt liv med BARE rettskriving og verdens beste husmødre. og hvis man ikke passer på å opptre perfekt heeeele tiden, DA BLIR MAN BRENT PÅ BÅLET! hehe uff... IRONIEN!!!

Skrevet

Jasså?? er det flere slike som meg her inne:-) la oss rotte oss sammen mot de jævla surfitt.... som kaller oss for vigridsympatisører og høyreekstreme rasister:-)

Skrevet

Njasj, rasist og rasist, du virker uansett som en idiot.

Skrevet

hehe surfitter må de være.. skulle fått seg litt pikk innimellom så de hadde sett litt lysere på livet!

Skrevet

JA CARNIVALE.. du kjenner meg jo så godt, så om du kaller meg en idiot så må jeg jo være det.. mens du først er på høgget, kan du ikke stikke å få deg et liv istedenfor å drive å analysere alle andre sine liv?

Skrevet

det er da du som er den største surfitten som blir rasende fordi man ber deg om å forklare dine teorier noe som du forøvrig ikke har klart særlig godt. Den som har brukt ordet rasist mest er faktisk deg. En ting til: Jeg får masse pikk og ser ganske lyst på livet:) Ha en vidunderlig raserik aften videre!

Skrevet

heyyyyyyy.. det er faktisk jeg som har patent på ordet surfitte her inne!!! tenk litt på meg også da.. Føler meg liksom litt arbeidsledig hvis alle skal kaste ut de ordene i hytt og pine:-)

Skrevet

mine dager er faktisk ganske så rasefyllte, jeg har tross alt familie og venner fra hele verden.. er langt ifra surfitte, nei jeg har kanskje brukt ordet rasist mest men hvilken ord har dere brukt da? vigrid???

Skrevet

sorry yppert, jeg skal aldri bruke ordet igjen :) its all yours!

Skrevet

Og jeg har trykket ordet slingrefitte til mitt bryst våren 1997 så jeg vil ha meg frabedt at du bruker det ordet i tide og utide.

Skrevet

Det var i 1997 det vennen:-) i 2007 så er du oppjustert til slamsefitte!!! betyr noe som ei romstor fitte på norsk:-)

Skrevet

jeg hørte at ordet frigid var blitt brukt, men det var jeg som fikk æresmedlemskapet i Vigrid:-)

Skrevet

neivel, så hvorfor svarer du på dette innlegget da? kanskje det ikke var deg jeg snakket om?

Skrevet

hmmmfrp. Jeg trenger såpass for å romme det enorme utstyret til min mann, men det forstår vel ikke du deg på tenker jeg du som går amok i hønsehuset for å finne noe som faktisk kan kjenne at du er inne. Apropos kuk og fitte så må jeg gå nå dersom det skal bli noe på meg. Nå må du være snill med marsvinet ditt og husk at de kan bite:)

Skrevet

Jøss, det var da ikke måte på nærtagenhet og harry språk..

Kommer du fra Askøy eller??

Skrevet

Jeg driter i om du er rasist, men er interessert i en utdyping av disse raseteoriene dine. De interesserer meg.

Det eneste jeg har konkludert med så langt er at du er lite kildekritisk.

Skrevet

når jeg dier at jeg ikke er rasist men rasebevisst og holder meg unna de kulturene som jeg ikke syns noe særlig om. aller er foskjellig noen er gule noen er hvite noen er svarte og noen er røde. det kaller jeg for raser. som f. eks hunder. er jeg en idiot fordi jeg liker schæfer bedre enn goldenretriever? eller hvis jeg foretrekker orangutanger fremfor bavianer?

Skrevet

Dersom du faktisk mener at menneskelige kulturer følger "rasegrenser" og at de har forskjellige medfødte egenskaper og at noen av disse ikke er like likandes som andre, så er du jo rasist, jf. UiOs norskordbok på nett.

Ja, jeg synes du er en idiot om du rangerer mennesker ut fra deres etniske tilhørighet/fysiske utseende.

Skrevet

nope stemmer på demokratene faktisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...