Gå til innhold

Dere som har "peil" på narkotika...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

er det noe innen narkotikaverdenen som går under "g"?

Mamma prøver og finne broren min, så hun logget på hans msn.. da kom det en som spurte om han ville ha g... 150kr for 1 ere??? HELP??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 gram hasj vil jeg tro...........

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

hasj

150 kr for 1 gr var litt dyrt da

Skrevet

nå kan ikke jeg en dritt her da..

men kanskje gram ?

Skrevet

g er gram, og kan være hva som helst ... ikke hasj for det er mye billigere....

Skrevet

g er nok sannsynligvis hasj ja.

150kr for et gram er mye, men ikke uvanlig i områder med dårlig tilgang på stoff....

Skrevet

etter prisen å dømme vil jeg tro det dreier seg om speed

(amfetamin altså) Stemmer ca med prisen også skulle jeg tro.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De skrev følgende

"vil du ha g? 150 kr for 1 ere".....

Noen som vet helt sikkert???? om det er dyrt eller ikke vet jeg ikke, jeg har ikke peil! wææææ :S

men monajenten, er du HELT sikker på at det er hasj???

Skrevet

Her er g hasj ihvertfall

Skrevet

Kan vel også være ghb..... det stemmer bedre med prisen om dere ikke bor i gokk =P

Skrevet

Hvis det står at det er g og koster 150 kr for 1ere, så er det jo snakk om hasj.

Hasj er vanligvis billigere ja, men det kommer jo an på tilgang og kvalitet.

Forøvrig hilsen en som aldri har røykt hasj, hehe;-)

Skrevet

Det kan være hasj.. Vet grammet på på en hundrelapp eller mer her en periode (jauda, NOEN er oppdaterte vøtt:P)

Skrevet

Men det var dyrt med 150 ja, så mulig det er noe annet.

Skrevet

1.g er gram. Og ja... de koster 150 kr pr. gram. Prisen har faktisk steget siden jeg var yngre å røyka hasj. Husker vi betalte gjerne 80 kr pr g. og så steg det il rundt 100kr. pr gram.

Hører det er mye dyrere nå. Jeg har ikke røyka siden slutten på 2003

Skrevet

Jeg er selvsagt ikke HELT sikkert, men hvis det står akkurat det som du sier ; Vil du ha g? Da regner jeg med at det er hasj ja....

De jeg vet om som har holdt på med sånt, sier g om hasj, og jeg vet at prisen kan være oppi 150 hvis det er dårlig tilgang, lite etterspørsel, evt. grønt...

Skrevet

Trudde ikkje 150kr var så dyrt for 1gram med hasj!!?? Eg kjenner ei som har drive på i 10 år og for 10 år sida så kosta 1gram med hasj 100kr i Trondheim......

Har ikkje kontakt med ho nå lengere............har heller aldri prøva hasj el noko anna eg da. Men for 10 år sida kosta 1g hasj 100kr. Med tanke på alt anna så syns eg ikkje det var så dyrt......

Eg hadde sagt hasj

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, men de skrev ikke 1 g,men bare g....

Skrevet

Jeg er HELT sikker på at det IKKE er hasj! 150kr for ett g er SVIN dyrt!

300-400 kr for 5 g er generell pris....

Skrevet

g kan være gram, men en 1er koster jo ca 100 kr så usikkert..

Skrevet

1 ere er 0,1 gram med dop, antageligvis heroin eller amfetamin (iflg min samboer som jobber et sted hvor man har peil på dette, men betegnelsen g var ukjent for ham) .

150 gram er altofr dyrt for 1 gram hasj.

Skrevet

Det har visst kommet en ny bok som heter "foreldreboka om hasj" eller noe i den duren. En bok som man anbefaler alle med tenåringer i huset å kjøpe. Der står det alt man trenger å vite om narkotika, symptomer på rusmisbruk, ord og utrykk, hvor man kan få hjelp osv. En bok kanskje moren din bør kjøpe...

Skrevet

150 kr er for dyrt for 1 g hasj, jeg tror det er amfetamin, det ligger på den prisen for ett gram..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...